zaterdag 21 mei 2011

Libellezomerweek.

Gisteren ging ik gezellig met mijn moeder, zusje en haar schoonmoeder naar de Libellezomerweek met de trein. Gezellig kletsen en lachen, je kent dat vast wel....tot dat....er een stem klonk: "Silence please!"
Allevier keken wij verbaasd naar een Chineese toerist met slapend vriendinnetje naast hem, zaten wij toch in een STILTE coupé! Nooit geweten dat die bestonden, maar goed je snapt dat we niet zachtjes kunnen fluisteren, we stiekum deze weer slapende toerist elke keer aankeken, van gekkigheid gebarentaal gingen maken en zo met gesmoorde slappe lach, dus rood aangelopen gezichten de reis tot Amersfoort maakte:)
Op de Libelle zomer week aangekomen,
genoten we natuurlijk eerst van koffie en een aardbeientaartje. We genoten van alle mooie stands, zagen zelfs de Kast in de Libelle tent, aten wederom verse broodjes met verse jus, waren weer helemaal op de hoogte van de nieuwste mixen en olieen voor culinair genot, ik kocht een Tripper jeans voor de helft en pigmentvlekkenolie, schoonmoeder een shirtje, moeder kettingkjes voor een euro, zusje doekjes voor in de was en dodezeezoutcreme, we zagen Job Cohen langs het strand wandelen, aten een heerlijk ijsje en sloten de dag af met een verse oppepper koffie om de terugreis met vermoeide voeten en superleuke goodiebag te hervatten. Waarbij we bij elke overstap angstvallig de Stilte coupé vermeden:)
* klein minpuntje vonden wij (en meer hoorden we in de trein bomvol Libelle vrouwen) dat er enorm veel "Riviera Maison met hartjes" achtige stands waren en dat je op het Libelleplein bij de meeste workshops niet meer zo even aan kon schuiven * Jaja ook deze Libellegangers zijn kritisch.


11 opmerkingen:

Pink Princess zei

Maar zo te zien en te lezen toch een hele leuke dag gehad...HAHA die stilte-coupe's...JA die bestaan dus echt!!

RM hartjes kom je echt OVERAL tegen...leuk maar soms ook wel echt overkill...maar ja....ach.....loop je daar toch gewoon voorbij :)

Fijn weekend verder :)

Mandy zei

Dat klinkt heerlijk, zo samen met elkaar op stap! Ik geloof ook dat het best vermoeiend is zo'n dag.

Fijn weekend Jolanda!

Nicole Claudia zei

Dat klinkt als een héérlijk, vrolijke en gezellige dag.

Met prachtig weer ook nog eens.

Geniet dit weekend nog lekker na!

Groetjes, Collie

inge zei

fijn dat jullie zo genoten en een stilte-coupé in mijn eentje lijkt me wel wat , kan je heerlijk even je hoofd leeg maken of lezen... ik wist ook niet dat die bestonden...toch maar in gedachten houden voor stille momentjes ;-))

jolanda zei

Ow wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben en vooral gelachen. Wat geeft dat altijd een goed gevoel hè, de slappe lach.
Mazzel ook zeg met het weer. Beter kun je het niet hebben,niet te warm en niet te koud.
Die RM spullen..zucht, het is zo'n eenheidsworst geworden. Ik geniet er altijd heel erg van, ook al is het mijn smaak niet dat mensen hun eigen stijltje hebben en dat je iets van mensen in d'r huis terug ziet en ja dan is dat allemaal wel erg kant en klaar maargoed, ieder z'n ding.

Geniet van de rest van je weekend.
Groetjes, Jolanda.

Mayflower zei

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad Jolanda en wat een leuke foto van jullie samen, het plezier spat er vanaf.
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb op diverse blogs al van die prachtige sfeerfoto's gezien dat het mij zeker de moeite waard lijkt.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Helemaal gezellie zo'n dag!!
Fijne zondag met lekker nagenieten
Yolanda

Sonja zei

Hahaha, ik zie jullie al helemaal zitten in die coupe! hoe bestaat het, een trein naar de libelle zomerweek zou deze coupe toch even opheffen?! ;)) Begreep dat het gezellig was, leuke stands.. Ben er zelf eigenlijk nog nooit geweest.

Alvast een hele fijne week!

Groetjes, Sonja

Joy zei

Wow je bent echt super creatief!
ik volg je , volg je me ook?
http://prettypinktime.blogspot.com/

Snoes zei

Hihiii...een stille wagon met een bomvolle trein dames naar de Libelle dag? dat hebben ze vast verkeerd bedacht ;)

Unknown zei

hihi, al met al wel een geslaagde dag dus :) leuk. en jep! dat heb ik ook (nav je reactie op mijn heerlijke chaos) die chaos is er zo als ik lekker bezig ben. maar ook zeer regelmatig ruim ik alles weer netjes op want anders werkt het mijn creativiteit juist tegen. ik vind allebei heerlijk, de heerlijke chaos en de orde en netheid :) ligt maar net aan mezelf.