dinsdag 31 mei 2011

Nieuwe bank

Deze week werd onze nieuwe bank bezorgt,
een heerlijk relaxbank in een mooie taupe kleur.
Hij combineert prachtig bij de blauwe wanden die wij hebben (Pluis is de naam)
en zit en ligt goed.
Alhoewel...liggen, daar heb ik deze weken even geen tijd voor.
Want ik ben druk doende met de jubileumserie PTT postzaktassen.
Ze worden supermooi,
maar er gaat wel iets meer tijd in zitten dan ik in mij wederom bijgestelde planning had bedacht.
Dus mocht je mij missen,
ik lig niet op de bank:)

(afgelopen weekend wilde ik overigens gezellig bijlezen en natuurlijk een reactie achterlaten bij mijn favoriete blogs, maar toen lukte dit niet :( Las wel dat meerderen van jullie dit probleem hadden?)

14 opmerkingen:

Sonja zei

Wat mooi! En vooral de kleur, jammer dat je er nog niet van hebt genoten;) Zit zelf ook nauwelijks op de bank, hoor. Snap het wel en wat het bijlezen betreft al helemaal. Week vliegt voorbij!

Succes hè, met de jubileumtas.

Groetjes Sonja

Snoes zei

Wauw, wat een prachtige bank en veel succes met de nieuwe serie!
Bij het inloggen kun je bij het vakje aangemeld blijven (of onthouden...?)het uitvinken en dan gaat het weer goed, tenminste hier wel! ;) groetjes, Anouska

Rozet zei

Ik geloof dat het mij weer lukt om te reageren, maar het was idd lastig.
Wat een mooie bank, daar zijn wij ook wel weer eens aan toe, maar ja, er 'moet' soms zo veel hè?
Prachtige kleur blauw is dat, we hebben nog een kamer op te knappen, en daar had ik ook blauw voor in gedachten, dus zal 'Pluis' onthouden!

Succes met alle activiteiten, ik ga nu verder met inpakken voor een fair a.s. zaterdag.... Dus ook hier wordt niet op de bank gezeten!

Groetjes!
Jolanda (Rozet)

Crafty Mama zei

He wat leuk! Ik heb je blog pas een aantal weken geleden ontdekt en nu zie ik ook 'onze' bank! Jaja, zelfs de kleur is hetzelfde! Ik kan je alvast verklappen dat 'ie heerlijk: zit, hangt en slaapt! Veel plezier ermee!

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige bank heb je om op te zitten, liggen voorlopig om naar te kijken, hahaha!

Succes met je PTT-postzaktassen en planningen, tja... in mijn hoofd en op papier vind ik het wel redelijk, maar in de praktijk komt er steeds iets tussendoor. Misschien moet ik beter NEE zeggen, kan ook natuurlijk!

Maar ja, dat heb je als je thuis werkt, hè.

Fijne dag vandaag, groetjes Collie

Makkie zei

Hee leuk, die bank hebben wij ook!
Geniet er maar van!
Hartelijks

Michelle zei

Heerlijke bank, binnenkort moet je toch even tijd maken om er in te liggen, hoor, hij ziet daar heel uitnodigend voor uit!

fijne dag!
Lieve groet Michelle

Kom Achterom zei

Wat een prachtige kleur!! en je merklap is ook geweldig zeg!!
Fijne week
Yolanda

Made by mama zei

Mooie bank!! Dat model hebben wij nu ook in het lichtblauw, maar is helemaal af (wat wil je naar 11 jaar). Wij zijn ook druk op zoek naar een nieuwe. En die blauwe kleur op de muur is super! (ben nogal blauw fan, heb net dit weekend de slaapkamer en gang blauw geverfd).

Anoniem zei

Wat een mooie bank!! super!

Mayflower zei

Wat een prachtige bank Jolanda, die nodigt echt uit om te gaan zitten.
Ik heb eenzelfde kleur bank, de kleur staat prachtig tegen de blauwe wand.
Ik hoop dat je ondanks alle drukte toch nog even kan genieten van de zonnige dagen.
Lieve groet, Mea

Stina zei

wat een mooie bank en die kleur ook, je zit nu vast wel eventjes of doe je een dutje op de bank, hihi...

gr Stina

Happy in red zei

Ik ben gek op die kleur, leuk!

Audrey zei

Wat een prachtige bank Jolanda! En wat een mooie kleuren combinatie heel naturel daar hou ik ook zo van! Geniet ervan! x