maandag 6 juni 2011

PTT postzaktas jubileumserie


In mei 2010 maakte ik de allereerste PTT postzaktas en nu een dik jaar later 100-ste! Om dit te vieren een speciale jubileumserie, met daarin bijna alle modellen die er in dit jaar van de postzakken zijn gemaakt. De tassen uit deze serie hebben nog meer mooie details en extra`s. Natuurlijk zit er ook de populaire kleptas bij en als nieuwkomer het bowlingmodel small.
Als feestelijk cadeautje ontvang je bij bestelling van een PTT postzak uit de jubileum serie een gratis PTT postzak sleutelring!
 Let op: om de voorraad voor zowel de webwinkel als aankomende zomermarkten op peil te houden maak ik geen PTT postzaktassen meer op maat. Wel zullen er regematig nieuwe tassen worden gemaakt, dit zie je snel via de map Nieuw.

10 opmerkingen:

Unknown zei

goed bezig! :) en vooral doorgaan!

Sandra zei

Wat een productie, super!
Ze zijn weer mooi gemaakt. Leeft je machine nog?
Dat je maar lekker veel mag verkopen.

groetjes,
Sandra

Happy in red zei

Van het weekend zag ik twee dames lopen met tassen van jou (denk ik), in Breukelen!
Groetjes,
Esther.

jolanda zei

Grote bewondering...wat een mooi werk.

Groetjes, Jolanda.

Woon - Geluk zei

Wouw, wat een gave serie! Deze ben je vast zo weer kwijt!
Groetjes Cindy

Makkie zei

Heel leuk al die tassen! Gefeliciteerd met je jubileum!
Hartelijks

Unknown zei

ga je er toch wel even een labeltje "special edition"aannaaien??;)
Gefeliciteerd!!!
Kom je nog eens naar je mapje kijken,...uhm...mijn mapje...door JOU gemaakt!;)

Liefs,

Thuis bij Tjits zei

via Lynda kom ik op jouw blog terecht en ben onder de indruk van al het moois wat je maakt, ik ga je graag volgen!!

lieve groetjes, Tjits

Nicole Claudia zei

100-ste!?!?! Wauw!! Wat een prachtige tassen heb je weer gemaakt van de PTT postzakkenstof... Kirsten en ik zijn nog steeds dol op onze tassen die je gemaakt hebt!!! En Bridget natuurlijk op haar girly-girly-tas!

Een hele fijne avond!

Groetjes, Collie

Snoes zei

Wauw, je gaat als een speer! Veel plezier op de markten ;)