zaterdag 18 juni 2011

En de winnaar is....

Mandy! Mandy gefeliciteerd je krijgt de Give-away volgende week toegestuurt!
Mandy blogt op  A Place for Morganiet over van alles wat haar in het West-Friese (noord)land zoal bezig houd.
Je kunt meelezen over leuke brocante en creatieve uitspattingen. Maar ook over haar gezin, tuin en haar geluksmomenten, kortom een bezoekje waard.

Mandy: het lukt mij nu even niet om op je blog te komen, graag ontvang ik je adresgegevens.
Allemaal bedankt voor jullie deelname!

4 opmerkingen:

Michelle zei

Gefeliciteerd Mandy!!! en jij bedankt voor het organiseren van de give away Jolanda!

fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

Mandy zei

Leuk Jolanda! Dankjewel voor dit mooie cadeautje. Ik zal je via de mail wel even mijn adresgegevens sturen.

Fijn weekend, hartelijke groetjes Mandy

Stina zei

mijn felecitaties voor haar, leuk.

enne hoe gaat het met jou, nog druk!!

fijn weekend
groetjes Stina

Soraya zei

Wat een leuk idee! Een give-away bij zoveel volgers.. Hartstikke goed zeg.. Ben een beginneling en ben benieuwd of ik ooit aan zoveel volgers ga komen. Bloggen blijft toch een kunst he? Misschien wil je eens een kijkje nemen bij die van mij. Keep up the good work..