zondag 31 juli 2011

Vakantie

Vakantieperiode.
Vanaf 1 augustus t/m 21 augustus houd ik een zomerse break, ook hier op het blog en andere sociale media.
De webwinkel blijft wel open. Bestellingen kunnen dus gewoon worden geplaatst. Bestellingen en mail worden vanaf 22 augustus op volgorde van binnenkomst verwerkt.

Vakantie actie!
Bestellen tijdens de vakantie periode is ook extra leuk, want onder alle bestellingen vanaf € 10,00 exclusief verzendkosten geplaatst in de periode 1 augustus t/m 21 augustus verloot ik deze unieke PTT tas!

Ik ben op 3 augustus aanwezig op de braderie in mijn eigen woonplaats Lemelerveld (Overijssel) De webwinkel wordt na 3 augustus nog een keer bijgewerkt, in de map Nieuw zie je een overzicht van de allernieuwste artikelen.


Ik wens je een ontspannen en zonnige vakantie toe en mocht jouw vakantie al voorbij zijn dan hoop ik dat het goed is geweest!

Een warme groet, Jolanda.



4 opmerkingen:

Hanneke - Fientje & Co zei

Een hele fijne vakantie, Jolanda! Die van ons zit er helaas al weer op. Maar ook weer zin om te beginnen. Geniet van je break!

Groetjes, Hanneke

Marièlle zei

Fijne vakantie!

Janet (wijaroki) zei

Ik hoop dat je nog een paar fijne droge dagen hebt in deze vakantie. Dan heb ik het ook.
Ik vond het leuk om je op de markt in Lemelerveld in het echt te ontmoeten, nu heb ik meer een gezicht bij je blog. Je kraam zag er leuk en verzorgt uit.

Mevrouw Williams zei

Vanmorgen stond ik bij de bakker en voor mij betaalde een mevrouw met een portemonnee gemaakt van een ptt zak, ik moest gelijk aan jou denken ;-) zo werkt internet he ;-)
Ik weet niet of die van jou was maar het was een leuke.

Fijne vakantie!