maandag 22 augustus 2011

Weer aan de slag!

Hallo, de vakantie zit er weer op! Wij hadden dit jaar vakantie at home, dus ik zal maar niet over het weer beginnen...maar we hebben zeker wel genoten. Van geen wekker, geen verpichtingen, 2 verjaardagen in de vakantie,  Harry Potter, Burgers Zoo, geen mail en bijna computerloos. Ik ben begonnen met het haken van een plaid en deze mooie stapel is al klaar.





































Ik haak met naald 4,5 10 toeren in het rond en hoe ik het nu bekijk heb ik zo ongeveer 70 vierkanten nodig voor een fijn plaid. Dit zijn er 25 dus dat schiet al lekker op.
Vandaag begin ik weer fijn achter de naaimachine met een aantal opdrachten die op de markten zijn geplaatst, daarna weer nieuwe frisse artikelen. Ondertussen ook een mooie Summer Sale map gemaakt, er staan mooie spullen tussen met maar liefst 50% korting!
Ik wens je een fijne week en ik kom gezellig weer kijken hoe het met al mijn medebloggers is!



5 opmerkingen:

Happy in red zei

Mooie kleuren voor je plaid. Echt top. Is veel werk hè! Ik heb wat kleinere vierkanten en heb er zo'n 140 nodig, amai!
Succes ;-)
Esther.

Nicole Claudia zei

Wat een mooie kleur blauw voor je plaid. Je schiet al lekker op. Die heb je wel op tijd af voor het frisser wordt.

Groetjes, Collie

inge zei

fijn dat je genoot van de vrije dagen, waar je ook was ... en je plaid wordt vast heel mooi in die blauwe tinten...

Rozet zei

Heerlijk toch, zo'n thuisvakantie. Wij zijn ook thuis gebleven en hebben ons prima vermaakt tussen de buien door... Gelukkig hebben we nog 2 weekjes voordat alles weer begint.
Je plaid wordt erg mooi zo te zien, in ieder geval prachtige kleuren! Steeds zo'n blok haken is wel leuk werk denk ik, je pakt het er gemakkelijk even bij bij een kop koffie!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Sonja zei

Zo, je hebt de vaart erin..! ;)
Hoe kom ik erbij om te kiezen voor naald 2,5? ik kom dan aan 200 vierkantjes voor een kleine sprei!! Zal ik maar opnieuw beginnen en deze gebruiken voor een kussen :)

Succes he.. ligt bij mij weer op een laag pitje na de vakantie.

Groetjes, Sonja