maandag 24 oktober 2011

Update PTT artikelen en meer!

Vandaag een superleuke dag gehad op de eerste koopzondag van Wagenmans wonen,
de winkel was geheel in gezellige stijl van de Hollandse woonweken aangekleed.
Naast het ruime assortiment van Wagenmans wonen werdt de bezoeker verrast door
diverse dealers en ondernemers uit de regio.
Ik verwacht nog leuke foto's en zal deze in een apart postje zeker laten zien.
Vanavond gelijk de webwinkel bijgewerkt, hieronder een kleine greep uit de nieuwste artikelen.
PTT  GSM l Black Berry hoesjes
Een van de drie nieuwe PTT tassen (er zijn ook weer grote bowlingbags)
En tot slot staan ook de messengerbag en tablet tas Wool in de webwinkel.
*******************
Morgen neem ik een dagje vrij en kun je mij vinden tussen de legoblokken samen met drie 11 jarige jongens.

4 opmerkingen:

Sandra zei

Ik ben weer even gaan kijken in je winkel en je hebt weer goed je hebt gedaan.
Leuk hoor.

groetjes,
Sandra

THE BLACK BARN zei

WAT HEB JE WEER MOOIE DINGEN GEMAAKT!!

FIJNE DAG,
MIRANDA

Mevrouw Williams zei

Wat een een mooie dingen weer, en je hebt gelijk qua webshops, ook daar zit veel kaf onder het koren.
Als ik soms wel eens door webshop land surf verbaas ik mij over het lef waarmee sommige mensen hun spullen durven te verkopen.
Jouw spullen kom ik overal tegen ;-)

p.s drukte op blackberry hoesje maar toen liep mijn pc vast, een aantal keer? Zijn deze uitverkocht?

Online Parenting Class zei

that is really nice :)