vrijdag 25 november 2011

Update-tje PTT tassen

Deze week was een week van halve werkdagen, een ochtendje op de koffie, ochtentje uitgebreid kapperbezoek (wat een straf :) voorlichting voortgezet onderwijs van de jongste...
Iedereen kent wel van die weken.
Dat je niet echt aan het werk kunt komen en blijven, toch nog een vijftal PTT tassen kunnen maken, hier zijn ze!
Deze ruime bowling bag 161 is
inmiddels al verkocht
aan een leuke vaste PTT postzakfan klant :)

Voor stoere jongens de162
Voor de dames de 159
Voor stoere meisjes de 163
En nog 1 voor de dames de 160

Zo en nu weekend!
Geniet allemaal van alles wat op je pad komt!


5 opmerkingen:

inge zei

zal wel het kind in mij zijn die een zwakje heeft voor de stoere en de meisjestas...

Rozet zei

Ja, zulke weken ken ik... vooral met lesuitval op de middelbare school staan ze steeds weer voor je neus en schiet het allemaal niet op! (Maar wel gezellig hoor..)
Dat je nog 5 mooie tassen hebt kunnen maken! Ziet er voor mij te ingewikkeld uit om te maken, daar waag ik me niet aan!
Gezellig weekend,
Jolanda (Rozet)

Fan sels zei

In drukke weken krijg ik het niet eens voor elkaar om één item te maken, laat staan 5. Ik snap echt niet hoe je dat allemaal doet, CHAPEAU!!!
Groetjes, Truus.

sweetest design zei

ze zijn echt super leuk! jammer dat die eerste al verkocht is!

Mayflower zei

Ondanks alle drukke andere beslommeringen heb je toch maar even 5 van die prachtige tassen kunnen maken Jolanda.
Maar even tijd voor jezelf op z'n tijd is ook heerlijk.
Ik ga me van de week laten verwennen door de kapster, vooraf altijd een ontspannende hoofdmassage, ook geen straf hihi.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea