vrijdag 2 december 2011

Bont en Zebra

Zo daar was ik weer, ik heb het gevoel dat ik gisteren mijn laatste blogje postte. Deze week was bijna weer hetzelfde ritme als de vorige en wilde dan ook bijna weer openen met "Deze week was een week van halve werkdagen" :)
Ga er niet over lopen te klagen, want we kennen het allemaal. Wel leuk en leerzaam was de opmerking van onze jongste zoon. Donderdag rond etenstijd mopperde ik in mijzelf of ik nu wel of niet de BBB les zou afzeggen van die avond, somde daarbij al mijn uren op die ik die week weg was geweest en niet had kunnen werken.
Waarop mijn zoon zei: Maar mam, jij zegt ook nooit geen nee en voelt je altijd schuldig als je iets niet doet. Kijk, toen viel ik even stil van deze wijze woorden, maar ben wel naar de BBB gegaan :)
___________________________________________________________________________________________
Over tot de zaken van de dag: de bont en zebra artikelen die ik deze week voor jullie heb gemaakt. De combinatie van dit bolle meisjes tasje vind ik zo mooi. Het model is lief en schattig, het bont trendy, het hard groene met zachtroze is verrassend hip, ik werdt er echt helemaal blij van tijdens het maken.

Er is een kleintje en een grotere voor meiden die niet van suikerzoet houden.






En voor mama deze ruime bowlingbag
gecombineerd met een gobelinstof met
prachtige bloemenranken erop.
Ik houd van de kleine details als de
plootjes middenvoor, het galonband over de naad en mooie knoop.
Van dit bont ook nog GSM hoesjes in
twee maten en een IPAD hoes (verkocht)




Ook hoesjes en IPAD hoes en een schoudertas van deze kortharige zebrastof. Heeft verder geen versiering nodig. Gewoon mooi strak het patroon tot zijn recht laten komen.
Alle nieuwe artikelen vind je makkelijk
hier

Allemaal een heel fijne Sinterklaas!

7 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat leuk, lekker allemaal in warme winterstijl, en lekker knuffelig zacht. Ik kan me voorstellen dat je tijdens het maken er van helemaal blij werd!

Groetjes, Collie

Woon - Geluk zei

heerlijk knuffelig tasje! En met die mooie kleuren helemaal leuk! Geweldig bedacht :)

kim zei

Superknap dat je in zo'n drukke wk deze mooie artikelen hebt gemaakt! Ik ben d'r iig weg van.. :-)

Fijn wknd!

X Kim

Wendy Lieuw-A-Sie - van Steijn zei

Jolanda, wat leuk toch weer! En hoe doe je dat toch steeds: in zo'n gebroken week toch nog zoveel naaien en dan óók nog eens direct verkopen ;-) Mijn complimenten hoor..

Geniet van je weekend, op naar volgende week! (vast weer zo'n gebroken week...)

Snoes zei

Wat een snoepjes weer ;) fijne sinterklaas!

Moois van mie zei

wat een wijze zoon !

Mayflower zei

Wat mooi je tassen van bont Jolanda. En wat wijs van je zoontje dat hij je even een spiegel voorhield. Jezelf niet voorbij lopen hoor en NEE zeggen op z'n tijd.
Fijn Sinterklaasweekend en een lieve groet, Mea