zaterdag 11 februari 2012

Alltags Paradies

Toen ik de mooie ontwerpen van Uta-K onder het label Alltags Paradies zag was ik gelijk verkocht. Blij ben ik dan ook om een aantal producten als eerste in Nederland te mogen verkopen. Uta wil met haar ontwerpen van elke dag een paradijsje maken en dat zie je zeker terug in deze kleurrijke ansichtkaarten voor diverse gelegheden. De kaarten zijn ook aan de achterzijde bedrukt.
.
Ook een echte handgeschreven brief versturen is extra leuk met het briefpapier.
En boodschappenlijstjes maken saai?
Niet met het mooie boodschappenblok vol met groentes en fruit.

Verzend je brieven en kleine cadeautjes origineel met deze brievenbus doosjes. Ook leuk om een geldgeschenk feestelijk te geven. Je maakt ze eenvoudig zelf door te knippen, vouwen en plakken. In een setje zitten vier verschillende dessins.

Ik wens je een paradijselijk weekend :)

4 opmerkingen:

Snoes zei

Prachtig! Fijn weekend

Bea zei

Echt super leuk.Ik kom het morgen wel even in het echt kijken lieve zus. Liefs van mij.

Unknown zei

erg blij en vrolijk! mooi :)

Willy zei

Leuke vrolijke kleurrijke ontwerpen.
Daar word je toch blij van!
Groetjes