vrijdag 3 februari 2012

Wieg en Ledikant lakentjes

Deze week maakte ik een nieuw artikel:
wieg en ledikant lakentjes
met prachtig vintage band erop.
Te lieve katjes, eendjes, geitjes,
vogeltjes en olifantjes,
ze komen allemaal voorbij.
Band uit de jaren 60/70
in deze mooie geborduurde kwaliteit vind je niet vaak.
Alhoewel het niet smoezelig was
heb ik het toch even gewassen net als de stof,
dus krimp is uitgesloten.
Als ik nog een wiegje had te vullen
wist ik het wel :)

Ik wens je een fijn winters weekend!

2 opmerkingen:

Rozet zei

Vrolijk zijn ze, de vintage lakentjes, leuk hoor dat band!
Helaas, ik zit ook niet meer in de wieg- of ledikantjefase (alhoewel helaas... ik vind het nu ze wat ouder zijn ook erg leuk!)

Fijn weekend,
groetjes, Jolanda (Rozet)

Happy in red zei

Superleuk bedacht, ook héél erg mooi geworden!
Groetjes, Esther.