dinsdag 12 juni 2012

Hip & Handgemaakt markt 10 juni

Afgelopen zondag stond ik voor de eerste keer op de Hip & Handgemaakt markt in Deventer.
Wat een mooie lokatie aan het water en tussen de oude fabriekshallen.
En we hadden ook nog eens heerlijk weer.
Het was niet superdruk,
maar wel erg leuke en enthousiaste klanten.
En op de momenten dat het even rustig was,
was het gezellig kletsen en ervaringen delen met mijn collega's
Nadine van Appeltjes en Peren
Irma van Madeliefke en Liesbeth van Sloppop Yeah
De laatste markt waar je mij kunt vinden voor de zomer
is 25 juli op de Bissinghdagen in Ommen

Dat duurt nog even,
en dat vind ik ook prima,
want de voorbereidingen en nasleep en marktdag is heel leuk,
maar ook heel vermoeiend :)




1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Jolanda,

leuk om je in levende lijve ontmoet te hebben. Ik was op zoek naar een tas en we hebben uiteindelijk gepraat over zee!

groeten,
Mirjam