vrijdag 1 juni 2012

Keuken Naturellen

Deze week heb ik alleen maar met naturellen gewerkt,
gecombineerd met landelijke rozen en lieve veldbloemetjes.
Alles voor de keuken, vanalles wat.
Kijk je mee?
Kinderschortjes in een grote en een vichy ruitje.
Met lief hartjeszakje, roezel en rode details.
Deze mooie stevige canvas met landelijke rozen
heb ik verwerkt in placemats, theemuts en pannenlappen
Herkenbaar?  Een schort trek je altijd te laat aan,
als de spetters al op je mooie (altijd) nieuwe bloese zitten.
Het halve schortje beschermt vooral je kleding tegen die akelige
slijtgaatjes net op buikhoogte (ook herkenbaar?)
Eigenlijk moet je deze schorten aan het lijf zien,
maar aangezien ik vandaag alleen was moet het zo maar even.

Deze patchwork rozen stof met roze valt zeker nog onder gezellig naturel
 voor een landelijke keuken.
Je vind deze stof terug in een theemuts, placemats, ovenwanten en pannenlappen.
Verder van bijna alle stoffen fijne ovenwanten en pannenlappen.
Happy Cooking!


3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat heb je mooie keukengoed gemaakt. Of het koken lukt weet ik niet, maar de kleding eronder blijft netjes, hahaha (ik ben namelijk géén keukenprinses).

Groetjes, Collie

Annelies - Briks Brocante zei

prachtig Jolanda!

Wendy Lieuw-A-Sie - van Steijn zei

Wat een prachtige collectie Jolanda, helemaal mijn stijl!