zondag 25 november 2012

Reactie plaatsen

 
Na de slaap uit de ogen te hebben gewreven, broodjes uit de oven gehaald, wol bij elkaar gezocht voor een multicolour vest, een frisse woei wandeling...en zoveel meer klungeldingen op deze winderige zondag...dacht ik ik ga eens een uurtje gezellig blogjes bijlezen. Zolang niet gedaan en ik ben zelf altijd erg blij met al de leuke, lieve en spontane reacties. En wat zijn er heerlijke bloggers, ik geniet van de eerste twee en toen stuite ik (weer) op die ellendige woordverificatie bij het plaatsen van een reactie. Deze is onleesbaar om over te typen, ook na een aantal malen nieuwe pogingen. Ik weet dat is vast niet bewust van de blogger, dus bij deze wil je graag leuke interactie met je volgers en toch controle over wat er geplaatst word op je blogpost? Ga dan naar je instellingen, berichten en reacties en zet woordverificatie uit. Ik heb door reacties moderen (eerst toestemming via mijn mailbox) toch controle over evt. spam, wat af en toe nog wel eens voorkomt. Zo ik was er gefrusteerd van, ben ik dat ook weer kwijt en wie weet doe ik er ook een aantal medebloggers plezier mee :) Ik zeg koffie en een fijne week!

6 opmerkingen:

kim zei

Heeeeeeel goede actie Jolanda!!

Zaanse Zolder zei

Ja het is inderdaad behoorlijk irritant als je 5x iets moet invullen wat je eigenlijk niet goed kunt lezen, zucht. Ik heb het al lang niet meer aanstaan en modereren doe ik ook niet. Die spam wordt evengoed tegengehouden.

Karin zei

Hoi Jolanda,
Ik weet het, het is irritant.
Ik heb het een poos geleden ook uitgezet en in no-time had ik allemaal spam en foute reacties.
Ik heb het toch weer aangezet.
x Karin

Petra zei

Ik hoop dat ik het niet heb, vaak weet men het niet, misschien (proberen) een mail (te) sturen..

Groetjes Petra

Wendy Lieuw-A-Sie - van Steijn zei

Nou, je hebt mij hier in ieder geval mee geholpen! Nooit bij stilgestaan dat dat bij mij ook moest en inderdaad: wat erger ik me er aan!

Uitgezet dus, dankjewel!

Mariska zei

Ik heb al heel lang die woordverificatie uit staan en heb nog nooit last gehad van Spam...dus ik zou allemaal DOEN!!