vrijdag 23 november 2012

Inloopavond

Gisterenavond organiseerde ik voor het eerst een inloopavond bij mij  thuis. Wat was het leuk om mijn benedenverdieping tot een klein winkeltje om te toveren. Er was een mooie opkomst de hele avond door en er werd gezellig geshopt. Ik vond het een geslaagde avond en dames en een heer heel hartelijk dank dat jullie er waren en ik doe het zeker nog een keer. 
 

De PTT post en steigerhout artikelen
 
 
Steigerhout fotoladder.
 
 
 
 
 
 
Plaatje van de placemats en sleutelringen.
 

Uiteraard koffie!
 


Met lekker lekkers :)
 
 
 En een presentje als dank voor de komst.




9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Jolanda, wat jammer dat ik niet kon komen. Het ziet er zo gezellig uit. Ik zekers wat gemist :( Hopelijk ben ik de volgende keer er wel bij. Fijn weekend! Gr. Janneke.

kim zei

Wauw wat heb je dat mooi gedaan & wat fijn dat 't zo'n succes was dat 't voor HH vatbaar is!

Schouderklopje voor jezelf! & nou genieten van een welverdiend wknd!

Liefs Kim

Bea zei

Lieve zus,

Het was zeker een geslaagde avond. Jij had alles piekfijn in orde, alles heel gezellig uitgestald en een heerlijkheidje bij de koffie. Ik vond het super om er bij te zijn! Complimenten voor jou!

Liefs van jouw zussie.

Wendy Lieuw-A-Sie - van Steijn zei

Jolanda, wat ziet het er práchtig uit!!! Daar mag je heel trots op zijn!

Nicole Claudia zei

Wat ziet het er prachtig uit en vast ook héél gezellig :) Zo te lezen voor herhaling vatbaar!!

Een heel relax weekend gewenst.

Groetjes, Collie

Fan sels zei

Wat een goed initiatief, ik woon te ver weg helaas, maar het ziet er uit als een echte winkel, heel sfeervol.
En in welke winkel krijg je tegenwoordig nog koffie/thee en wat lekkers ...
Fijn weekend, Truus.

Rozet zei

Dat ziet er gezellig uit, leuk gedaan met die gebakjes! Jammer dat je hier niet om de hoek woont... dan was ik zeker langs gekomen!

Fijn weekend,
groetjes, Jolanda (Rozet)

Struinkunst by Lisette zei

Ziet er gezellig en prachtig uit! Wat een leuk idee om het zo te doen :)

Denco zei

Wat ziet het er prachtig uit en vast ook héél gezellig