vrijdag 11 april 2014

Even bijpraten

Dat mijn laatste blogpost op 21 maart is geschreven
is niet zonder reden
het blijft altijd afwegen wat je wel en niet deelt
met je online contacten
ik houd van een persoonlijke benadering
dat past bij mij en Door Jolanda
ik deel best veel maar ik heb wel een grens
zeker als het om de privacy van gezin en familie gaat.

Oké to the point
waarom het hier stil was.

We hebben een spannende tijd achter de rug met mijn zwager
hij is met spoed opgenomen met hersenvliesontsteking
de eerste vijf dagen waren echt heel zorgelijk
inmiddels is hij weer terug op de wereld
en kan zijn revalidatie beginnen
hoe deze weg zal lopen
voor hem en mijn zusje
moet de tijd uitwijzen
maar hij is ontzettend strijdbaar!
En ik ben vooral ontzettend dankbaar
dat hij mij weer ondeugend aankijkt
want dit had heel anders af kunnen lopen.

Zakelijk loopt alles "gewoon" door en
maakte ik een mooie grote opdracht
voor Hip en Stip kaarten
heb ik een fijne nieuwe opdrachtgever
en maakte andere kleinere verzoeken
dat in combinatie met gezin
en alle andere sociale dingen die doorgaan
maakt het dat het even niet lukte
je wekelijks te verrassen
met een nieuwe update

Onderstaand bloemetje is voor mijn zusje en haar vriend
maar ook voor iedereen die wel een bloemetje kan gebruiken
want achter veel vrolijke tweets, Facebook statussen
schuilt vaker dan we denken verdriet of zorgen
Bij deze voor iedereen die het kan gebruiken
een lieve groet voor jou!











Geen opmerkingen: