vrijdag 18 april 2014

Haaknaalden map

Dat haken helemaal van nu is hoef ik denk ik niet te vertellen,
elke dag zie ik mooie creaties op de sociale media
en ook de blogs helemaal gericht op haken
kom je overal tegen en zijn een lust voor het oog
Haken is ook erg leuk
weet ik uit ervaring
je pakt het er zo even bij
ziet snel resultaat
en het is vooral erg rustgevend
als je het eenmaal goed onder de knie hebt ;-)

Onlangs maakte ik op verzoek een haaknaalden map
nadat ik deze had laten zien op Twitter en Facebook
kreeg ik veel enthousiaste reacties.
En ik vind hem zelf ook erg leuk
dus voegde ik het haaknaalden mapje toe aan het assortiment.
Het mapje heeft naast ruimte voor haaknaalden
een ritsvak en open vak
voor bijvoorbeeld het borduurschaartje en haakpatroon
het mapje is verstevigd en sluit met een drukker.

De eerste vier dessins staan hier


 

Geen opmerkingen: