vrijdag 23 mei 2014

Hart & Ziel Design

Ik ben geen echte shopper.
Winkelen voor de fun doe ik
bijna nooit uitgezonderd de kringloop.
Ik ben ook geen gezellige winkelaar
want ik zie overal wel iets aan.
Winkelen voor de gezelligheid vind ik wel leuk
met mijn zusje of moeder.
Kletsen, terrasje, mensen kijken
en zoeken voor een ander naar iets moois.
En winkelen buiten de hoofdstraten vind ik ook leuk.
Bijzondere kleine ondernemers die producten verkopen
welke je niet overal vind.
Dus ik beantwoord totaal niet aan het beeld
dat vrouwen het liefste alleen maar shoppen.

Maar!
Als ik iets koop dan het liefst iets echt moois
wat gemaakt is met aandacht.
Dan ben ik ook meteen verkocht.
Zo viel mijn oog op porseleinen oorbellen op Facebook.
Ik zag ze niet op de website maar na een prettig telefonisch contact
met Fiona wist ik waarom: ze waren vers gebakken.

Deze week heb ik ze ontvangen
in een mooi doosje met een mooie tekst.
Ze zijn prachtig van kleur, niet te groot en niet te zwaar.
De naam van het bedrijf van Fiona past precies bij haar producten
Hart & Ziel design klik vooral door voor nog meer moois!
En de kleur waar ik voor koos past precies bij de lap linnen
waar ik een jurkje van ga maken.
Helemaal blij, of zoals Fiona je meegeeft op het kaartje:
Life is Beautifull













Geen opmerkingen: