woensdag 7 januari 2015

De januari sale is geopend!

In deze eerste week na de vakantie wens ik je van harte een prachtig 2015 toe!

Ik ben deze week mijn boekhouding van 2014 aan het afronden,
ik maak er haast mee want ik popel om weer nieuwe tassen en meer te maken.

Ik maakte tussen alle cijfers door een fijne sale voor je.

Om je heen zie je het hele jaar door kortingen en nieuwe (!) collecties tegen sale prijzen. Persoonlijk vind ik dit zo jammer, van het nieuwe product en ook de uitstraling van een winkel. Ik heb zelf lang geleden in de mode gewerkt en vond de tijd dat de nieuwe collecties in de winkel kwamen zo leuk. Frisse etalages, nette rekken, mooie kleuren, alsof de winkel herboren was. Om daar nu direct een groot fel aanbiedings-bord op te plakken.
Ik dwaal af, terug naar mijn sale, gewoon in januari ;-)

Ik cijfer nog even 2014 rond, veel plezier in de sale!




 

Geen opmerkingen: