zondag 9 augustus 2015

Winnen!



Deze eerste werkdag starten wij hier thuis wel heel feestelijk; 
mijn man Senol en ik zijn vandaag 25 jaar getrouwd. 
Dit zilveren jubileum vier ik ook graag met jou!

Onder alle nieuwsbrieflezers verloot ik 25x dit handige mapje met uiteraard een zilveren hart. 
Fijn voor de pasjes, visitekaartjes of wat kleingeld. 
Speciaal handgemaakt voor jou!



Meedoen doe je door je hier aan te melden: http://www.doorjolanda.nl/newsletter/
Vergeet niet op de link in de activerings mail te reageren anders is je aanmelding niet compleet. 
Extra cadeautje voor de snelle aanmelders: alleen vandaag 10 augustus ontvang je een kortingscode waarmee je alleen vandaag 10 augustus 25% korting ontvangt. Geniet ervan!
Let op: de code verschijnt eenmalig in de webwinkel zodra je op de activerings mail hebt geklikt.

Ben je al aangemeld voor de nieuwsbrief dan maak je automatisch kans op het mapje en heb je de kortingscode al ontvangen. Delen en van dit bericht is niet verplicht maar vind ik wel erg aardig :)


  • Meedoen kan tot 16 augustus
  • Winnaars ontvangen 17 augustus persoonlijk bericht en dienen voor 31 augustus de adresgegevens te melden
  • De 25% kortingscode word alleen op 10 augustus verstrekt en is alleen op 10 augustus t/m middernacht geldig. Niet geldig op de Summersale artikelen deze kan je wel gewoon meebestellen.

Geen opmerkingen: