woensdag 23 december 2015

Bedankt + kerstvakantie korting

Zo net voor de kerst kijk ik terug op het jaar. 
Het was mede door jou een prachtig creatief jaar.
Mooie tassen en andere artikelen heb ik mogen maken, ook vaak in opdracht.
De persoonlijke reacties na ontvangst zijn altijd erg fijn ook via diverse sociale media, dank je wel daarvoor! Ook werkte ik heel wat uren voor diverse fijne zakelijke opdrachtgevers. Wat goed om te merken dat het Nederlandse handwerk en de persoonlijke benadering door velen erg gewaardeerd wordt.
Wie al langer meeleest weet dat ik naast vele mooie momenten waaronder ons 25 jarig huwelijks jubileum ook verdrietige momenten meemaakte tijdens het overlijden van mijn vader. Zo hebben we allemaal onze herinneringen, ik wens je voor 2016 heel veel mooie herinneringen!






















 


Voor het nieuwe jaar 2016 staan weer mooie nieuwe plannen klaar.
Zo zal ik steeds meer de focus op de damestassen gaan leggen, meer vaste modellen in diverse variaties. Mocht je suggesties hebben dan hoor ik deze graag. Via het blog houd ik zeker op de hoogte van alle creatieve ontwikkelingen.


























Kerstvakantie + kortingscode

Vanaf vrijdag 25 december t/m zondag 3 januari heb ik kerstvakantie.
Bestellingen welke voor donderdag 24 december 15.00 uur zijn geplaatst en betaald worden nog verzonden. Tijdens de kerstvakantie is bestellen gewoon mogelijk met 10%  kerstvakantie korting. Kortingscode: kerstvakantie geldig t/m 3 janauari niet in combinatie met andere kortingcodes.
Ook mag je nog een gratis cadeautje uitzoeken bij besteding van € 25,00
Je bestelling wordt maandag 4 januari verzonden.


Fijne feestdagen en alle goeds voor 2016!
Lieve groet, Jolanda

Geen opmerkingen: