maandag 8 mei 2017

Speciale Moederdag cadeaus


Het liefste in het leven
Over een week is het alweer Moederdag. De dag waarop we haar extra in het zonnetje zetten. Ik hoop dat je jouw moeder nog kan verblijden met een lief cadeau. Of dat jezelf een fijn moederdag cadeau mag uitpakken. Als ik terug denk aan de tijd dat mijn zonen nog klein waren dan hoor ik in mijn gedachten het gerommel in de keuken. Het veel te hard hardop fluisteren: "stil mama slaapt nog" heb je een beeld? Mijn slaapkamer is boven de keuken dus ik genoot mee van wat er op mijn bordje moest komen. De kruimels in bed, de op school geknutselde cadeautjes en een lief bloemetje op de vaas. Hoe leuk is dat! Moeders, ze zijn zo bijzonder als het kan geef haar deze dag dat kleine beetje extra aandacht. Want wat ben jij zonder haar en wat is zij zonder jou? Voor altijd aan elkaar verbonden door het leven wat door is gegeven. Hoe mooi is dat.


































Geef met aandacht
Nu mijn zonen groter zijn bedenken ze samen iets leuks om mij te geven, alleen die gedachten maakt mij al blij. Ik ben totaal niet van de overdreven dure cadeaus voor Moederdag. Een met zorg en aandacht uitgezocht cadeau is helemaal prima. Soms vinden de zonen het fijn als ik ze een kleine tip geef. Ik doe dat uiteraard van harte, ook voor jou. En alhoewel ik elke moeder goud waard vind, wil ik je de luxe cadeau set in brons van harte aanbevelen. Een luxe notitieboek voor al haar mooie gedachtes en woorden. Met een groot etui voor pennen of make-up. En een handig mapje voor de visite en andere pasjes. Een met zorg gemaakte Moederdag cadeauset voor in de tas of op haar bureau. Vind je brons to much: deze set is ook in blauw verkrijgbaar. En vind je 29,95 to much: er zijn ook losse etuitjes of notebooks rond de 15 euro. Een etui is handig voor van alles en nog wat: pennen natuurlijk. Maar ook make-up en haaraccessoires kan je moeder een nette plek geven. En maak het notitieboek extra speciaal door er een persoonlijke boodschap voor je moeder in te schrijven. Ik wens jou en je moeder een fijne dag toe.

































Ontvang ook alle voordelen als Special friend

• Ontvang 5,00 korting
• Doe mee met de give-away
• Ontvang de uitnodiging voor de Special Friend sale

Geen opmerkingen: