zaterdag 6 mei 2017

Lookbook tassen Door Jolanda voorjaar 2017

Fotoshoot
Weet je nog wat je op maandag 24 april deed? Het was de eerste dag van een koude natte Meivakantie. Wie weet lag jij wel op het strand onder een warme zon. Of kroop je nog eens lekker onder een warme deken in ons kikkerland. Ik was die morgen al vroeg wakker, net als mijn schoondochter Emily. Ze was het model voor de fotoshoot voorjaar – zomer. Emily kreeg een prachtige fotoshoot make-up op door een bevriend visagiste. Met een auto vol tassen, kleding en andere accessoires haalde we mijn inmiddels vaste fotografe Sanne op. Samen vertrokken we naar de mooie Vechtkade in Dalfsen. (Overijssel) Het was koud aan het water en er stond veel wind. Maar gelukkig nog geen regen. De avond ervoor hadden we alle sets de avond al doorgepast en vastgelegd zodat het fotograferen vlot ging. Net voordat Emily in een jurkje met blote benen moest ging het echt regenen, na even in de auto geschuild te hebben maakten we heel snel de allerlaatste foto’s. Ondanks het slechte weer hadden we enorm veel plezier tijdens de fotoshoot. En hadden we een gezellige viervoetige bezoeker die het ook heel leuk vond om op de foto te gaan 😉

De nieuwe modellen
Zoals ik al vertelde, zie je in het lookbook de allernieuwste tas modellen. Ik meld in de productomschrijvingen al zoveel mogelijk informatie over de tas. Zoals het materiaal, alle vakken en natuurlijk de maten. Ik weet uit ervaring dat het toch wel eens lastig is om te beoordelen hoe het tasmodel daadwerkelijk op het lijf is. Met deze nieuwe foto’s kun je het model, de maat en wijze waarop je hem draagt goed zien. Zoals het minitasje, nu al dé favoriet van velen. De reacties zijn zo enthousiast. Het maatje is perfect, de keuze uit materialen en de wijze waarop je hem kan dragen vind iedereen erg fijn. Op de schouder, cross-body of op de heup. Maar net wat je prettig vind. Op de foto’s krijg je hier een heel goed beeld van. Als je fan bent van juist een groot formaat tas dan is het nieuwste model shopper vast iets voor jou. Heerlijk royaal voor (werk) mappen en alle andere spullen ie je mee wilt nemen.  Het is een strak minimalistisch ontwerp geworden met aan de voorzijde een vak met royale klep. Ook aan de schoudertassen heb ik een nieuw model toegevoegd. Een prettig model waarmee je van werk, naar de winkel en naar een afspraak loopt. Hij heeft fijn veel vakken en er past een 14” laptop in. Een echt veelzijdige tas die zich makkelijk aan elke stijl aanpast. 


https://www.doorjolanda.nl/c-3958768/lookbook-voorjaar-2017/

Eindresultaat
Ik ben weer ontzettend blij met het eindresultaat. Alle foto’s van het lookbook zijn op de site te vinden en zijn verwerkt in een foto filmpje. Mijn doel om de nieuwe tasmodellen goed aan je te laten zien in een voorjaars - zomer setting is gelukt. En voor mij is het ook weer fijn om beeldmateriaal te hebben voor bijvoorbeeld flyers en andere reclame uitingen. Afgelopen week heeft de webwinkel al een make-over gehad. Kom je kijken naar het eindresultaat en laat je mij weten wat jou favoriete nieuwe model tas is?





Ontvang direct voordeel als Special Friend             

• Ontvang 5,00 korting
• Doe mee met de give-away
• Ontvang de uitnodiging voor de Special Friend sale

Geen opmerkingen: