vrijdag 17 november 2017

Sinterklaas cadeaus voor vrouwen

Hij komt, hij komt de lieve goede Sint!

Doe je mee aan deze gezellige Hollandse traditie? Hier in huis wel. Vorig jaar waren we een beetje laat en hebben we het niet gevierd. Wat een kale boel, dus dit jaar waren we lekker op tijd met de lootjes trekken. Ik had de datum zelfs in mijn agenda opgeschreven zodat we niet weer op het laatste moment zouden overslaan ;-)



Jaaaa en dan bedenken wat er op het verlanglijstje moet komen. We stellen natuurlijk een bedrag in wat we gaan besteden. En aan de hand daarvan worden de verlanglijstjes ingevuld.

Voor Sinterklaas is het leuk om iets te vragen wat je niet zomaar even koopt. Een cadeau waar je echt van gaat genieten. De één kiest een boek, de ander een lekker luchtje en weer een ander een hip sieraad of tas. Ik heb een boek van Coco Chanel of een minimalistisch sieraad gevraagd, ik ben benieuwd wat de Sint mij gaat geven ;-)

https://www.doorjolanda.nl/c-4213390/stoere-sinterklaas-cadeaus-voor-vrouwen/
Stoere Sint cadeaus voor vrouwen

Bij het kopen van Sint cadeaus houd je natuurlijk rekening met de verlanglijst en kijk je naar de stijl die je vind passen bij de persoon. Zo zal je bij iemand denken aan een stoer mens of juist iemand die altijd zwart draagt. Ook de interesse van de persoon zal je inspireren, iemand die graag schrijft maak je zeker blij met een mooi notitieboek met bijpassende etui.

Bij ons is een Sint gedicht en surprise verplicht. Een goed moment om je lekker uit te leven met gekkigheid die je het afgelopen jaar hebt gezien. Zo kreeg ik een keer een prachtige naaimachine als surprise. En maakte ikzelf voor een zoon die gek is van mooie auto's een Ferrari van stof.

Leuk allemaal, maar je moet er wel even tijd voor maken in deze al drukken maanden. 

Om je het zoeken makkelijk te maken heb ik de Sint cadeaus voor vrouwen op stijl gesorteerd. Dus ben je op zoek naar Sint cadeaus in metallic, kleur, stoer of juist zwart kom dan kijken en zoek een origineel fashion cadeau voor je moeder, zus, vriendin of dochter uit.

https://www.doorjolanda.nl/c-4213375/sint-cadeaus-voor-vrouwen/

Fijne Sinterklaas!





Sinterklaas cadeaus voor vrouwen

Geen opmerkingen: