donderdag 16 november 2017

Gratis cadeaus voor jou!



De feestdagen komen eraan en bij feest denk je aan gezellige dagen met familie of vrienden in je feestoutfit. Ben je ook al op zoek naar mooie cadeaus voor een ander?

Het is de tijd om na te denken over hoe je de dagen gaat invullen. Met wie, waar een wat trek ik aan. Hoe versier ik het huis, wat gaan we eten en welke cadeaus moet ik kopen. Trek je lootjes of koopt iedereen voor elkaar een mooi cadeau? Tjonge jonge wat een vragen kunnen de feestdagen oproepen. Ik durf het trendy woord bijna niet te gebruiken: kerststress???

https://www.doorjolanda.nl/c-4208551/de-feestdagen-cadeau-kalender/


Ook ik dacht na over een mooi cadeau voor jou in deze feestelijke weken. En ik geef je niet één maar wel 6 cadeaus. In de feestdagen cadeau kalender tellen we samen af naar Sint en kerst met elke week een nieuw cadeau.

Mis geen enkel cadeau, laat je naam en email via onderstaande button achter. Dan ontvang je elke week het cadeau in je mailbox.

https://www.doorjolanda.nl/newsletter/


De beste pret is voorpret 







Geen opmerkingen: