donderdag 21 december 2017

Het is bijna kerst & vakantie


Het is bijna kerst, dat is je vast niet ontgaan. Naast de drukte is het ook een fijne tijd om je even helemaal onder te dompelen in kerstgroen en kaarslicht, het gourmet of feestelijke dis, het zoveelste kerstkransje en natuurlijk Home Alone!



Voor mij was het de tijd van de feestdagen cadeau kalender. Wel zes weken lang verraste ik jou elke week met een  nieuw cadeau. Het was zo leuk om te zien en te horen hoe leuk je dit vond.

Ik zag mooie bestellingen voorbij komen. Voor jezelf en ook heel vaak voor een ander. Hoe leuk was het om deze tassen of cadeausets te maken en feestelijk verpakt te verzenden. 
"Het pakje ligt al onder de kerstboom" hoorde ik een aantal keren. Zo fijn om te weten dat straks iemand verrast wordt met een tas die met zorg is uitgekozen. Ik zou zo wel even mee willen kijken :)

De zes cadeaus uit de feestdagen cadeau kalender staan nog tot en met 22 december voor je klaar. Daarna zijn alle prijzen weer normaal en ik geef geen sale in januari. Dus wil je nog genieten van een mooie aanbieding, cadeauset of gratis cadeau doe dit dan nu.


 

Kerstvakantie 

Bestelde en betaalde orders geplaatst tot en met 22 december worden nog verzonden. Daarna geniet ik van de kerstvakantie. 3 Januari is de eerste verzenddag in 2018. Bestellen in deze periode kan gewoon.

De meeste tassen zijn direct leverbaar. Een aantal tassen maak ik speciaal voor jou. De levertijd van deze tassen is aangepast naar 20 dagen (week 2, rond 10 januari)  Dit staat altijd bij elke tas vermeld.

In de kerstvakantie beantwoord ik geen mail en app berichten.



Ik wil je bedanken voor een jaar waarin je wellicht een tas kocht, reageerde op de sociale media, een reactie gaf op dit blog of een suggestie of iets anders via de mail gaf. Ik zie je volgend jaar graag weer. De eerste nieuwe plannen en materialen liggen alweer klaar.

Ik wens je sfeervolle kerstdagen en alle goeds toe in 2018!

Een feestelijke groet, 


  
   




   Ontvang direct voordeel als Special Friend
             
    • Ontvang eenmalig 10% korting
    • Doe mee met exclusieve win-acties
    • Ontvang de uitnodiging voor exclusieve sale



Geen opmerkingen: