vrijdag 5 januari 2018

Kijk dit is mijn jeans tas

Laten we het nieuwe jaar goed beginnen met bam: een foto van mijzelf. Maar niet zonder reden. Want de tas die je ziet heb ik nu al sinds de zomer en is te leuk om niet aan je te laten zien.





Getest door mijzelf

Dit ben ik dus, met de stoere jeans tas die ik afgelopen zomer maakte. Leukerd of niet? De tas maakte ik voor de webshop, maar tijdens het afwerken zette ik het strijkijzer per ongeluk op de schouderband, oeps! Daardoor niet meer geschikt voor de verkoop.

Maar nog prima voor mijzelf en zo kon ik dit model direct goed uittesten. Zonder een overdreven verkooppraatje te houden: hij is echt zo fijn! Heerlijk royaal maar niet het gevoel een enorme tas bij je te dragen. Er past een 15" laptop in en je loopt er ook zo de supermarkt mee in voor een paar boodschappen. Voor een georganiseerde dame als ik zijn alle binnenvakken fijn. 

https://www.doorjolanda.nl/c-3924331/unieke-handgemaakte-jeans-tassen/


Ik draag hem hier op de schouder maar ook als handtas draagt hij goed. Zeker door de handvatten aan de schouder hengsels. Het zal je na mijn uitvoerige test dan ook niet verbazen dat ik deze tas ook voor de webshop heb gemaakt.

https://www.doorjolanda.nl/c-3924331/unieke-handgemaakte-jeans-tassen/



Een maatje kleiner

Draag je liever het tussenmaat tasje wat je ook handig cross body kan dragen? Ook hiervan zijn twee nieuwe tassen gemaakt. Alle tassen zijn gemaakt van gerecyclede jeans, dit maakt elke handgemaakte tas altijd uniek. Hoe leuk is het om nooit iemand met dezelfde tas tegen te komen?

https://www.doorjolanda.nl/c-3924331/unieke-handgemaakte-jeans-tassen/



Details die je niet ziet
Een naai-technisch detail wat ik lastig vind te verbeelden in woorden is de extra tussen voering. Je ziet dit niet maar maakt de jeans tassen goed stevig en houd de tas mooi in model. Deze stevigheid zit tussen de buitenkant en voering. Zo blijft de tas rechtop staan en maakt hem goed sterk om veel spullen te dragen.

Ga jij voor één van deze stoere jeans schoudertassen gemaakt van duurzame materialen?


Een warme groet,


Shop handgemaakte damestassen  Door Jolanda

Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest
  
   






Geen opmerkingen: