donderdag 27 december 2018

Feestdagen 2018 - GRATIS verzenden



De kerstdagen zijn achter de rug, ik hoop dat je het fijn hebt gehad. Ik heb fijne dagen met ons gezin en familie gehad. Goed om op terug te kijken. Tot en met 6 januari doe ik het ook nog even rustiger aan. Tijd voor gezin, een boek, geen wekker, oliebollen bakken, leuke film, voorraad tellen, opruimen en mooie plannen voor 2019 uitwerken. Ik zei toch rustiger aan ;-)

De komende weken verzend ik op vrijdag 28 december en vrijdag 4 januari. Bestellen kan dus gewoon, verzenden is GRATIS* tot en met zondag 6 januari. Gebruik de code 2018 voor gratis verzending. De levertijd van op maat gemaakte tassen is zoals aangegeven + 7 extra werkdagen.

*Gratis verzending binnen Nederland en Belgie, niet achteraf toepasbaar, niet in combinatie met andere kortings codes en niet tegen contanten inwisselbaar.

Fijne jaarwisseling, Jolanda













Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest

Geen opmerkingen: