dinsdag 8 januari 2019

SALE tot -50% korting



Ik ruim op!

Rond de jaarwisseling staat er altijd een klus in de agenda die ik niet zelf heb bedacht: balansen. Voorraad tellen en de cijfertjes vast leggen. Een noodzakelijke klus die ik zo vlot mogelijk afrond.

Het is fijn om lekker op te ruimen en daar profiteer jij van in de SALE die ik vandaag ben gestart. In de SALE tas modellen of kleuren die uit de collectie gaan. En een aantal sample modellen die ik net iets anders heb gemaakt dan ik nu doe.

Happy shopping! Naar de SALE >



Schoudertas camel van 69,95 voor 49,95         Zwart schoudertasje van 42,95 voor 19,95


Zolang de voorraad strekt. Op de tassen in de SALE kan geen kortings-code worden toegepast.

Fijne dag, Jolanda













Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest

Geen opmerkingen: