zondag 28 april 2019

Dit is de Moederdag cadeau special!

https://www.doorjolanda.nl/a-56060257/moederdag/toilettas/#description

12 Mei is het Moederdag


12 Mei is het Moederdag! Een dag waarop we moeder extra in het zonnetje zetten met een leuk presentje. Het hoeft wat mij betreft niet enorm te zijn. Een klein gebaar gegeven met een warme hand en een dikke knuffel is al zo fijn. Om na de tijd gezellig samen te zijn. Hoe waardevol is dat!

Omdat ik weet hoe leuk het is als je kind(eren) met aandacht een Moederdag cadeau hebben uitgezocht heb ik dit jaar een Moederdag special gemaakt. Een cadeau die je niet in elke winkel vindt en maar in beperkte oplage leverbaar is. 

Moederdag cadeau, Cadeau voor Moederdag, Grote toilettas, grote toilettas met vakken, Leuk Moederdag cadeau, Cadeaus tot 25,00 moederdag, Moederdag cadeau 25 euro,

Grote luxe toilettas


Ik maakte speciaal voor Moederdag een grote toilettas. Daar maak je iedere moeder blij mee. Een toilettas met een luxe uitstraling door de bijzonder mooie ritssluiting in goud of rosé goud. Dat maakt het Moederdag geschenk extra speciaal. Fijn om te geven en te ontvangen voor Moederdag.

Een grote toilettas is met de lange weekenden en vakantie in het vooruitzicht een cadeau wat je moeder ook zeker graag gaat gebruiken. In deze toilettas passen al haar spullen. De kleine toiletspullen bergt ze in de handige binnen vakken op. Om een goed idee van de maat te krijgen maakte ik onderstaande foto. Een deodorant bus past er rechtop in. Wat grote flacons kunnen liggend in de toilettas. Want hij is maar liefst 30 cm breed en 10 cm diep. 

Moederdag cadeau, Cadeau voor Moederdag, Grote toilettas, grote toilettas met vakken, Leuk verjaardag cadeau, Cadeaus tot 25,00 moederdag, Moederdag cadeau 25 euro,


Ook is deze toilettas een mooie aanwinst in de badkamer of kaptafel. Make-up en haar accessoires zwerven niet overal rond. In deze royale toilettas krijgen ze vaste plek in de badkamer. Ze blijven schoon en je hoeft er niet meer naar te zoeken. Zet hem gewoon in het zicht, een plaatje om naar te kijken. 

Verras jij moeder dit jaar met deze Moederdag special? Ik maak hem speciaal voor jouw moeder (of fijn voor jezelf). Kies de kleur van de metalen ritssluiting. Shinny goud of blinkend rosé goud. Wacht niet te lang. De levertijd is 3 werkdagen en ik heb maar een beperkte materialen voor deze grote toilettas in de mooie tint ivory. 

https://www.doorjolanda.nl/a-56060257/moederdag/toilettas/#description



Uiteraard verpak ik de toilettas extra mooi voor Moeder, daar zijn geen kosten aan verbonden. Meld tijdens het bestellen dat het een Moederdag cadeau is. Maak ik er een mooi geschenk van. BESTEL
 
Naast deze fijne Moederdag special heb ik de leukste Moederdag cadeaus voor je verzameld. Voor de kleine en de wat grotere beurs. Bekijk deze cadeau tips voor Moederdag of kijk zelf in de webshop.


 Fijne Moederdag voor alle mama's!

Jolanda


Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest


Geen opmerkingen: