zondag 7 juli 2019

Time for a change

2 juli 2019

Time for a change                                                                                                       

Er zijn twee dingen in het leven onomkeerbaar een mensenleven en de tijd.

De afgelopen 11 jaar heb ik met heel veel plezier gewerkt aan mijn eigen webwinkel Door Jolanda. Van de eerste knikkerzak die ik maakte en verkocht op het bankje voor het huis naar de tassen collectie die er nu staat.

Op mijn weg hier naar toe heb ik veel geleerd over ondernemen als creatief vakvrouw. Ik heb veel klanten blij mogen maken met een tas van mijn hand. Ik heb veel geleerd over het online ondernemen van experts. En mogen samenwerken met prachtige ondernemers. Een verrijking zowel zakelijk als privĂ©.

Ik heb geleerd dat ik bijna altijd kan vertrouwen op mijn gevoel. De mensen en kansen die voorbij komen zijn er niet voor niets voor mij op dat moment. Je mag ze gewoon pakken of langs je heen laten gaan.

Zo startte ik vorig jaar april voor het eerst sinds 25 jaar met een baan in loondienst bij By Molle in het atelier. Op de fiets erna toe door het mooie Vechtdal. Werken met collega’s en puur linnen. Prima te combineren met Door Jolanda en ik werk bij beide met veel plezier. Maar mijn week was wel tot op de minuut volgepland. Dat is mijn keuze.

Om Door Jolanda op dit niveau te houden en verder te laten groeien heb ik ontelbare keren plannen gemaakt en toegepast. In de collectie, de cijfers en de werk planning. Maar op een moment is de 24 uur in een dag niet meer voldoende en is privĂ© tijd minimaal. Juist op dit moment is er ruimte voor meer uren in het atelier By Molle. Ik zei toch dat niets voor niets op je pad komt?

Het is nu tijd om Door Jolanda in deze vorm afbouwen te bouwen. De webwinkel zal half september sluiten. Verder kijk ik niet, deze weloverwogen keuze is voor nu voldoende. Je zult mij en de tassen nog voorbij zien komen met fijne aanbiedingen en zelfs nog een aantal nieuwe tassen die half afgemaakt naar mij kijken.

Maar alles op zijn tijd.

Dank jullie wel lieve mensen!
Een lieve groet van mij, Jolanda

Geen opmerkingen: