maandag 23 augustus 2010

Even bijpraten..

Het voelt best wel vreemd om nu over te gaan tot de orde van de dag,
om een gedeelte uit nieuwsbrief die ik vandaag heb verstuurd hier te plaatsen,
maar het moet, juist weer creatief bezig zijn maakt dat ik weer nieuwe energie heb om ervoor mijn naasten te zijn die het zo moeilijk hebben.

_______________________________________


De vakantie voor Door Jolanda is nu echt voorbij. Tijd om bij te praten in deze nieuwsbrief.

Prijswinnaar zomeractie.

Ciska uit Buren is de gelukkige winnares van de originele PTT schoudertas. Ciska van harte gefeliciteerd en veel plezier met de tas!

Markt Sale!


Was jij afgelopen zomer niet op de markten waar Door Jolanda te vinden was? Geen nood, vanaf vandaag t/m 31 augustus een speciale Markt Sale map met ouderwetse marktprijzen! De Markt Sale map wordt dagelijks vernieuwd, kom dus regelmatig een kijkje nemen!

Geen op maat gemaakte artikelen.

Omdat de komende weken (gelukkig) al weer vol zitten met leuke opdrachten, ik een aantal nieuwe series en ideeën wil uitvoeren en onze verbouwing de laatste fase in gaat neem ik tot nader bericht nog geen op maat gemaakte opdrachten aan. Er zullen wel kleine en grotere updates worden geplaatst, dat zie je snel en gemakkelijk in de map Nieuw, en natuurlijk houd ik je op de hoogte via de nieuwsbrief, hyves en blog.

Kortom ik heb er weer zin in om je te verrassen met heel veel nieuwe creaties!

Fijne week, Jolanda.

Geen opmerkingen: