maandag 10 oktober 2011

Kussens!

Nu de herfst is begonnen maken we het in huis weer extra gezellig. Een simpele manier om de look van je woonkamer te veranderen is een andere kussenhoes. Keuze uit diverse designstoffen, PTT en landelijke strepen. Ook voor de kinderkamer een aantal leuke hoezen zowel voor meisjes als jongens.

Ps-je: weer kan ik geen reacties op sommige blogs plaatsen, of hij herhaalt mijn reactie elke keer weer en zegt dat ik anoniem een reactie plaats, beetje vreemd weer :( Ik probeer het later nog eens! 

2 opmerkingen:

Stina zei

met dat rose bolletje is ook leuk,je bent weer heerlijk creatief geweest.

gr Stina

Snoes zei

potverdikkiedik ;) was ik vorige week kussenhoezen gaan maken, wat ziet mijn oog... supermooi! ik mag vast je foto even slepen en op mijn blog zetten? ter promotie ;)
Groetjes, Anous