donderdag 26 juni 2014

Custom made voor Simone

Simone kocht ruim 2,5 jaar geleden een PTT postzaktas van mijn hand, 
en heeft deze tot op de draad versleten. 
Hoe leuk is het dan dat ze weer bij mij komt voor een nieuwe tas. 
Geheel volgens haar wens in donkere jeans, grijze lederlook 
én hetzelfde model als ze hiervoor had. 
Want zoals ze zelf zegt: "Ik ben er inmiddels bijna mee vergroeid" 
Ze gaf mij verder geheel de vrije hand, altijd leuk.
Het is dan extra belangrijk om goed te luisteren  
en de juiste inschatting van de klant te maken
Haar reactie is na ontvangt is dan ook heel fijn: 
"wat is ie mooi geworden, veel leuker zelfs dan ik had verwacht!"





                                                                                                                  

Geen opmerkingen: