vrijdag 12 februari 2016

Stoere canvas tassen

Afgelopen weken werkte ik aan een nieuwe serie tassen gemaakt van postzakstof. De grote hype rondom de postzak tassen met vlag en tekst is wel voorbij, en eerlijk gezegd kon ik na ruim 300 tassen (en andere kleinere artikelen) ook geen postzak meer zien. Na zoveel postzak tassen te hebben gemaakt heb ik op zolder echt veel reststukken liggen. 
Op een goede dag had ik de stukken gesorteerd op vlag, tekst, groot, klein, postzakhaken en dikke naden met de intentie deze te gaan verwerken.

En daar bleef het bij.


Begin van dit jaar maakte ik een globale planning voor het komende jaar. 
Want ik wil mij volledig richten op tassen, meer aanbod in model, materiaal en afwerking. De planning is globaal, met veel ruimte voor spontane ingevingen, want deze pakken vaak erg goed uit :)
Voor februari had ik onder anderen stoere tassen van canvas postzakstof bedacht. Dus ik pakte de mooiste stukken, lockte deze af en waste ze nogmaals. De stukken heb ik aan elkaar gestikt en vaak voorzien van een mooi sierstiksels en zo ontstond er weer een totaal nieuwe stof voor elke tas. 

  
Ik maakte verschillende modellen voor school en werk, alledag en een dagje shoppen. Je vind schoudertassen met rits, shoppers, een grote ronde schoudertas en een kleintje. En twee etuis. Vaak gecombineerd met jeans, wat echt heel mooi is bij de naturel canvas.  
Als je van de stoere doorleefde look houd vind je vast een tas naar jou wens.
Naar de canvas tassen 





Geen opmerkingen: