vrijdag 8 april 2016

Pastel tassen, workshop en meer tassen

Het is echt al bijna twee maanden geleden sinds ik hier schreef. 
Het eerste kwartaal is al weer voorbij!
Om vlot bij te praten zal ik de afgelopen weken in beeld en een klein beetje woord laten zien.

Voor het hippe lifestyle merk Zoedt mocht ik wederom de collectie kussens maken. Prachtige eigen ontwerpen en kwaliteits-producten in veelal zwart wit en grijs tonen. Naast kussens hebben ze ook een fijne stationary en maskingtape. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een fijn cadeau.

http://www.doorjolanda.nl/a-43505202/workshop/workshop-jeans-tas-maken/


Ik maakte voorbereidingen voor de workshop jeans tas. 
Alleen al het maken van deze shoppers was al zo leuk, lekker spelen met stukken jeans. 20 April kan ook jij een shopper maken van oude jeans. Hoe leuk is dat! Ik krijg veel enthousiaste reacties. Er zijn nog enkele plekken vrij, voor info en opgave klik op de foto.



Pastelkleuren wat zijn ze leuk en je ziet ze ieder voorjaar terug in de mode. Dit jaar kan je er helemaal niet meer omheen want Rose Quartz (zachtroze) en Serenity (babyblauw) zijn uitverkozen de trendkleuren van 2016. Ik dacht direct aan deze stof met quilt effect die ik bij mijn stoffen voorraad had liggen. Ik maakte er deze shopper van maar ook een gezellige bowlingbag en reporter waar een 15"laptop in past.

Ondertussen was het vroeg Pasen en genoot ik van een tafel vol zonen mét meisjes. Wat een gezelligheid! Ook verjaardagen kwamen voorbij, de vervolgstudies van twee zonen vergen aandacht. De jongste gaat de bakkersopleiding doen de middelste is nog volop aan het oriënteren op een passende HBO studie. 
Het weer is ook nog wisselvallig in deze tijd, een aantal mooie dagen waarin je de lente proeft waren er ook al. Fijn hé? Deze messenger-bags maakt het allemaal niet uit, want ik heb ze gemaakt van waterafstotende oer sterke outdoor stof. Afgewerkt met mooie details en in twee verschillende maten.

Dit jaar ga ik zoals ik al eerder schreef mij helemaal focussen op de tassen. De kussens gingen in de sale en daar werd al goed gebruik van gemaakt. De laatste stuks zijn nu echt voor bodem prijzen te koop. Er zitten nog mooie bij, dus koop er één of twee of een hele stapel!

Ik sluit af met dit mooie plaatje van onze nieuwe voortuin, waar naast plek voor de auto, planten, haagjes en bomen ook een fijn terrasje is gemaakt. Laten we hopen dat we er de komende weken al veel kunnen zitten. Ontwerp en uitvoering een beetje van onszelf en een heleboel van Tuin Ton Alferink.

Fijne dag en een vrolijke groet, Jolanda 


Geen opmerkingen: