zaterdag 23 april 2016

Festival tasjes

Om mij heen hoor ik iedereen, nou ja bijna iedereen over elk denkbaar festival 
waar je (ik) de komende tijd heen zou kunnen (moeten) gaan. Bevrijdings festival Zwolle, Dauwpop Hellendoorn en Ribs & Blues in Raalte. Dat zijn toch wel de festivals waar ik veel over hoor van mijn leeftijdgenoten (40-50 jaar) Zelf ben ik geen festivalganger, nooit geweest. Concerten ook niet, alhoewel ik voor mijn uitgelaten obsessieve Doe Maar tijd een uitzondering maakte. Ik ben wel eens naar een concert geweest van een bekende naam die ik nu niet meer weet, ik herinner mij wazige flarden van muziek die totaal niet strookte met de cd (ik was nuchter) een hoge zaal, waar je gezellig op de pikkerige betonvloer in een kringetje met je gat op kapotte plastic bekertjes ging zitten. Mijn anti gevoel over een festival kan ik het natuurlijk helemaal niet onderbouwen. Want als ik er nooit geweest ben kan ik er geen mening over vormen. Puur op mijn gevoel trekt mij het massale, al die mensen (ik ben echt niet a-sociaal) en dat gehang de hele dag niet. Maar wie weet ga ik ooit eens en stel ik mijn mening helemaal bij :) Waar ik dan wel van houd? De héééle avond dansen, vooral niet hangen op een barkruk, korte twee zinnen gesprekjes en op een gezellig terras met een wijntje met langere gesprekken en belachelijk veel lachen.

Maar één ding weet ik wel: als je naar een festival gaat wil je de handen vrij en toch je portemonnee, sleutels, make-up en je mobile bij je dragen. Dus hier is weer een serie festivaltasjes,  sluit veilig met een drukknoop en je draagt hem handig cross-body. En mocht je net als ik niet naar festivals gaan; het tasje is ook prima voor slenteren door de stad en land ;-)

Verkrijgbaar in jeans en canvas


Geen opmerkingen: