maandag 10 oktober 2016

Post van Jolanda

Ik scheef er al eerder over: de Special Friend mail.

Dé online post van mij die je niet wilt missen. Ik schrijf ongeveer 2 keer per maand een online brief voor jou. Geen zakelijk gedoe, want daar houd ik helemaal niet van. Ik schrijf over wat ik gemaakt heb en vertel over mijn inspiratie, de wijze waarop, de gebruikte materialen en geef je leuke tips. Zodat jij precies weet wanneer er nieuwe tassen gemaakt zijn. Extra leuk: een en aantal keren per jaar verras ik je met de Special Friend give-away en een exclusieve uitnodiging voor de Special Friend sale

http://www.doorjolanda.nl/newsletter/


Tja, denk je maar wat houd dit allemaal precies in dan? Dat zal ik hieronder uitleggen zodat je zeker weet dat je post van mij ook echt leuk vind en mij niet direct in de prullenbak gooit ;)

Vijf euro korting

Ik geef je graag een warm welkom als Special Friend. Ik geef je vijf euro korting die je direct kan besteden. Let wel goed op: deze kortingscode zie je maar 1 keer. Na het aanmelden ontvang je een mail met daarin een link om je aanmelding te bevestigen. Als je daarop klikt zie je de kortings-code op je beeldscherm. Bewaar deze goed of zoek direct jouw favoriete tas uit met korting :)

Special Friends give-away

Special Friends maken vier keer per jaar kans op een handgemaakte tas of tas accessoire uit de collectie. Vier keer per jaar zal ik de give-away laten zien in de special Friend mail. Je weet nooit in welke mail de give-away staat, lees elke online post van mij dan ook echt. Meedoen aan deze give-away is heel simpel: je beantwoord  de mail waarin de give-away staat. Nogmaals deze give-away is exclusief voor de special Friends, wie weet mag ik jou een volgende keer blij maken met een tas uit de collectie. 

De eerste Special Friend give-away was een groot succes, wat veel mooie reacties kreeg ik in mijn mailbox. De reactie van de eerste winnares van een mooie handgemaakte tas: "Hierbij wil ik je ontzettend bedanken voor de supermooie tas die ik heb gewonnen! Heb hem meteen in gebruik genomen. Ben er enorm blij mee!"

Exclusieve Special Friends sale

Op een handgemaakte tas kan ik niet vaak korting geven. Er gaan veel creatieve uren zitten in het ontwerpen en maken van de collectie. Maar een aantal keren per jaar ben jij als Special Friend uitgenodigd voor de Special Friend sale. Je krijgt via de Special Friend mail toegang tot een geheime pagina in de webwinkel. Hoe leuk is dat, exclusief winkelen met korting op de handgemaakte tassen collectie. Ook deze sale zal niet vooraf aangekondigd worden, dus ook nu: lees de post van mij ook echt zodat je deze exclusieve voordelen niet misloopt. Meld je nu aan en ontvang binnenkort de eerste online post van mij: 

http://www.doorjolanda.nl/newsletter/

• Ontvang 5,00 korting
• Doe mee met de give-away
• Ontvang de uitnodiging voor de Special Friend sale


Geen opmerkingen: