vrijdag 2 maart 2018

Ondek de nieuwe city shopper

Shoppers 


De shopper tas is een populair model bij veel vrouwen. Ik maak ze dan ook graag, het rechte model shopper zit al jaren succesvol in de tas collectie. Gemaakt in verschillende uitvoeringen. Stevige shoppers van PU leer en wat soepeler shoppers gemaakt van stoere jeans. 

Het is fijn om te horen dat de shopper graag gebruikt word:
“Zo fijn, nu kan ik alle werkmappen, lunch en kleine spullen in één keer meenemen”

De shopper gebruik je voor veel gelegenheden. Als ruime tas voor het werk, school, sportschool en voor de boodschappen. Het rechte model shopper is lekker ruim en heeft stevige draagbanden en daardoor voor al deze zaken zeer geschikt. Prima model wat een mooie plek in de collectie heeft.

Nieuw shopper model


Maar ik zocht naar nog een leuk vrouwelijk shopper model. Een shopper die een vriendelijke ronde vorm heeft. En je ook graag meeneemt naar wat nettere gelegenheden zoals een etentje of een afspraak.  Een shopper die een fijn detail heeft en niet te groot oogt aan je schouder of hand. 

En de shopper moest ook alle praktische eigenschappen hebben die de rechte shopper heeft. Want een trendy shopper nonchalant over je schouder bungelen is natuurlijk fijn voor het oog. Maar je wilt er ook je spullen handig meenemen. De shopper moest nog zeker een multomap en andere spullen handig kunnen vervoeren. En ook een aantal binnenvakken hebben.

En met deze dingen in mijn hoofd ontstond na schetsen, patroon maken, testen, een nieuw patroon maken en testen de nieuwe shopper voor de collectie. Zo heerlijk om te doen!


En toen ik zo blij was met de grote shopper en hem van alle kanten bekeek, dacht ik: “hoe leuk om hier ook een kleinere shopper van te maken!” Niet iedereen hoeft immers grote mappen mee te nemen. Een royale A5 maat heb ik voor de kleiner uitvoering aangehouden.

En zo is er een nieuw shopper model aan de collectie toegevoegd. Het is een echte city shopper omdat hij een mode item is waarmee je jouw outfit echt wat extra’s geeft.




Het is nu al mijn persoonlijke favoriet, nu alleen nog kiezen welke kleur ik voor mijzelf ga maken. Over kleur gesproken: de eerste city shopper heb ik donkerblauw gemaakt, maar maak ik graag voor je in andere kleuren.



Een warme groet, 


  
   




   Ontvang direct voordeel als Special Friend
             
    • Ontvang eenmalig 10% korting
    • Doe mee met exclusieve win-acties
    • Ontvang de uitnodiging voor exclusieve sale



Geen opmerkingen: