vrijdag 22 juni 2018

Meet: de nieuw middelgrote schoudertas


Een nieuw model schoudertas


Vorig jaar maakte ik de eerste mini tassen en deze waren vanaf het begin de favoriete tas van velen. Sommige dames hebben er zelfs meer dan één. In stoere jeans of in één van de fijne basiskleuren.

Maar ik hoorde ook dat een maatje groter heel fijn zou zijn. Zelf ervoer ik dit ook aan het begin van deze zonnige lente. Mijn zonnebril koker kon ik niet meenemen in de mini tas. Tenzij ik de grote portemonnee eruit liet. Tijd om de mini tas in een maat groter te gaan maken!



Ik maakte een sample model zodat ik goed kon testen of er voldoende ruimte in zou zitten voor echt wat meer spullen. Dat is gelukt: er past een A5 agenda/notebook portemonnee, telefoon, brilkoker en meer kleinere spulletjes in. Aan de binnenzijde maakte ik een vakje voor de mobile, perfect dus!

Om het nog beter te laten zien heb ik hem helemaal vol gepakt voor de foto, zodat je een goed beeld hebt van wat er allemaal in past.



Bij de mini tas zit de schouderband aan de achterzijde vast, maar omdat je in een groter tas logischerwijs meer spullen meeneemt zou de tas tijdens het dragen naar voren kieperen. Daarom zit de schouderband op de helft en draagt hij alle spullen mooi recht.




Ook deze middelgrote schoudertas is nu al een favoriet bij velen. Ik kreeg al leuke reacties: 

“Mijn keuze was gevallen op de camel kleurige midi tas. Nou, in het echt is de tas nóg mooier. Wat een prachtig leer! Aan de binnenzijde zit een vakje genaaid voor de mobiel, gelukkig niet te klein. Mijn Huawei past er perfect in. Een aanrader voor elke vrouw!”




Kies jouw kleur


Deze tas is verkrijgbaar in fijne basis kleuren die je het hele jaar door draagt. Zoals zwart, cognac en camel. Of kies voor beige en ivory. Een lichte tint voor bij je zomerse outfit. En ook jeans is sinds kort toegevoegd. De jeans schoudertassen zijn altijd uniek en bovendien red je maar liefst 1 hele spijkerbroek van de enorme textiel afvalberg. Zo is duurzaamheid minder saai dan je dacht toch?




Ook uniek is de mogelijkheid om deze tas is geheel zelf samen te stellen. Hoe leuk om bijvoorbeeld een zwart met ivory tas te maken, super stijlvol! Altijd goed is taupe met beige. Ga zelf aan de slag en laat jouw creativiteit stromen. Er is keuze uit negen verschillende kleuren voor de buitenkant. Kies je voering en afwerking erbij en ik maak vlot de nieuwe maat tas voor je. Kom je er niet uit? Neem contact met mij op, dan help ik je graag.

De kleur beige en camel is een kleur die vaak gekozen wordt, ook door deze tevreden klant: 

“Heel blij mee, goede kleur, goede maat, goed materiaal, Top!”

Ook de perfecte vakantie tas.


Deze middelgrote schoudertas is ook dé perfecte vakantie tas. Je pakt zonder zoeken alle reispapieren vlot uit deze handzame tas. Veilig cross body te dragen en de schooltas sluiting is niet ongezien te openen. Wacht niet te lang met bestellen, zeker als ik hem speciaal voor jouw op maat maak zit er een kleine levertijd op. 

Bekijk alle middelgrote schoudertassen HIER

Een vrolijke groet van de maakster van je tas,



https://www.facebook.com/doorjolanda.nl     https://www.instagram.com/doorjolanda/     https://nl.pinterest.com/doorjolanda/

Niets missen én 10% korting op je eerste Door Jolanda tas? MELD JE AAN

Geen opmerkingen: