zaterdag 4 augustus 2018

Even helemaal niets

Zomerstop 2018


Met een Nederlandse hittegolf zat de zomer stemming al goed in mijn atelier en hoofd. Ik geniet echt van mooi weer en kan goed tegen warmte. Maar met 30 plus, plus, korte nachten, zoemende muggen en toch gewoon doorgaan met wat "moet" van mijzelf is het nu ook mooi geweest.

Vanaf zaterdag 4 augustus tot en met zondag 26 augustus ga ik genieten van mijn zomerstop. We gaan dit jaar links onder het zee kanaal door met meer dan 300 KM per uur. En het hele gezin gaat mee, superleuk!

Tijdens de zomerstop ontvang je 15% korting met de code: zomerstop. Niet geldig op de extra zomerdeals die ik toegevoegde. En niet achteraf toepasbaar.





Extra zomerdeals 25% korting

Vandaag heb ik extra zomerdeals toegevoegd met maximaal 25% korting, hoe fijn is dat! Omdat we na de zomer zo weer door gaan naar andere tinten staan ook alle tassen in de mooie tint Ivory erbij, let op: zolang de voorraad strekt. Ik heb nog en beperkt aantal meters Ivory OP = OP

Levertijd op maat gemaakte tassen

De levertijd die vermeld staat bij de tassen gaat in vanaf 27 augustus, dit word ook tijdens elke stap in het bestel proces vermeld. Alle overige direct leverbare tassen worden op volgorde van betaling vanaf 27 augustus verzonden.


https://www.doorjolanda.nl/c-4507186/zomer-deal/

Fijne vakantie!






Geen opmerkingen: