zondag 4 november 2018

Even heel lang niets?

Sinds de zomer heb ik geen blog meer geschreven. Verlengde ik zoals de vorige blogtitel luide: "even helemaal niets" naar heel lang niets? Maakte ik geen nieuwe tassen of had ik niets meer te vertellen?

Het antwoord is simpel: ik maakte keuzes wat ik in mijn beschikbare werktijd kan doen en wat prioriteit heeft.  

Zo worden er steeds meer tassen op maat besteld. Heel fijn om te zien dat jullie het echt leuk vinden  om je eigen tas samen te stellen. Dit maakt dat ik niet zomaar een tas uit de voorraad kan pakken. En ik weet niet van te voren hoeveel en wanneer ik deze tassen ga maken. Nu block ik tijd in voor de op maat bestellingen. Zodat ik weer ruimte heb voor onder anderen het bloggen.



Want  er is zeker veel nieuws sinds augustus. Ik ontwierp een nieuw tas model. Wie meeleest via de mail en mij op de sociale media volgt heeft hem al gezien. En hem met warm ontvangen, dank je wel!

Ik ben heel dicht bij de woorden gebleven waar de Door Jolanda tassen geliefd om zijn: 

Eenvoud, vrouwelijkheid en kwaliteit

Het nieuwe tas model heeft een vriendelijke ronde vorm en een strak afgewerkte bovenzijde. De elegante plooi is hét detail waar je oog direct op valt en de tas een vrouwelijke look geeft.



Draag hem als handtas of als schoudertas. Draag je een tas graag schuin? Geen probleem, ik maak er naar wens een lange verstelbare schouderband aan. De tas sluit je met een rits.

De buitenkant is waar je voor valt maar ook de binnenkant moet goed zijn. Zoals altijd geef ik de tas een nette voering en ook deze tas heeft handige binnenvakken. Het hoofdvak is royaal. De tas is verkrijgbaar ik twee maten. De medium maat zal als tas voor alledaagse spullen geschikt zijn. Voor werk en studie zal de tas in maat large prettig zijn. De grote maat is ook goed als je graag een wat grotere handtas gebruikt.

Deze nieuwe schoudertas met rits is op maat te bestellen in diverse warme kleuren en naar keuze voorzien van een korte of lange schouderband. Bekijk de maten en details van deze tas in maat M of maat L. Ik maak hem graag binnen zeven werkdagen voor je. 

Een warme groet van mij,






Shop handgemaakte damestassen Door Jolanda

Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest


Geen opmerkingen: