vrijdag 7 december 2018

Info levertijden, verzending en verpakken tijdens de feestdagen.


Tijdens de kerst periode is het altijd gezellig druk in het atelier. Niet alleen werk ik hard om alles op tijd te maken en te verzenden. Ook PostNL doet er alles aan om je bestelling tijdig te bezorgen. Nadat ik de tas gemaakt en verzonden heb, heb ik helaas geen invloed op de snelheid van de postbezorgers. Ik adviseer je daarom om op tijd te bestellen, zeker als je tas nog gemaakt moet worden. Je kan ook de tas op afspraak afhalen in Lemelerveld (Overijssel)

 

Levertijd

Tassen die op voorraad zijn en betaald zijn worden elke werkdag verzonden tot aan de kerst. Tijdens de kerst en jaarwisseling hanteer ik aangepaste verzenddagen. Lees verder > Tassen die ik op maat maak hebben een levertijd zoals aan gegeven tot aan de kerst. Tijdens de kerst en jaarwisseling is de levertijd van een op maat gemaakte tas 7 werkdagen langer. Onderstaande geef ik je een advies uiterste bestel datum. Het kan zijn dat een kleur heel hard gaat en niet meer voorradig is. Ik informeer je daar tijdig over.

 

Advies uiterste besteldatum kerst

  • Tassen die ik op maat maak: 14 december
  • Tassen op voorraad: 19 december

 

Aangepaste verzenddagen rondom kerst en de jaarwisseling

  • Bestellingen waarvan de betaling zaterdag 22 december 12.00 uur bijgeschreven is worden 22 december nog verzonden
  • Tussen kerst en de jaarwisseling verzend ik betaalde bestellingen op vrijdag 28 december
  • Na de jaarwisseling verzend ik betaalde bestellingen op vrijdag 4 januari
Vanaf maandag 7 januari 2019 zijn de verzend data weer als normaal

 

Ophalen

Het is ook mogelijk een tas op te halen in mijn atelier in Lemelerveld (Overijssel) Je ziet deze optie tijdens het bestellen. Ik neem contact met je op om een afspraak te maken. Pin is aanwezig.

 

Inpakservice

Elke tas word met zorg gemaakt en ingepakt. Tijdens de feestdagen pak ik GRATIS bestelling in stijl kerst stijl in. Geef bij opmerkingen aan of de tas als kerst of neutraal cadeau verpakt mag worden.

 

Vragen?

Heb je vragen op de levertijd, voorraad of een andere vraag? Neem dan contact met mij op. Telefonisch ben ik bereikbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag: 0622044159 Tijdens de kerst en jaarwisseling kan het langer duren voordat je een antwoord terug krijgt. Krijg je geen gehoor? Stuur dan een mail of app bericht 0622044159 onder vermelding van je naam. Op werkdagen beantwoord ik mail en app binnen 24 uur. Weekenden zijn vrij.
Warme groet, Jolanda

Shop handgemaakte damestassen een echt luxe kerst cadeau van Door Jolanda

Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest

Geen opmerkingen: