dinsdag 11 december 2018

Win deze porseleinen oorbellen van Hart en Ziel Design


Monique van Leussen is de winnaar van deze week, gefeliciteerd! Niet gewonnen? Bestel dan nu je feestelijke oorbellen bij Hart & Ziel design en je party tasje bij mij. 



Win! Porselein Moonlight oorbellen 24K gold luster met een zwart tasje limited party edition


Vrouwen houden van mooie spullen zoals kleding, tassen en sieraden. Zeker voor een feestelijke gelegenheid is het extra leuk om aandacht aan de accessoires te schenken. Met aandacht uitgezochte accessoires geven een basic kleding stuk een stijlvol detail of een frivole twist.

Sieraden zijn heel persoonlijk en het aanbod is enorm. Van groot en opzichtig naar minimalistisch met mooie kleine details. Ik viel direct voor de mooie oorringen die ik bij Hart en Ziel Design zag. Kleine porselein hangertjes in de vorm van een Zeeuwse knoopje aan een oorringetje. Je zou denken dat porselein zwaar aan je oor hangt maar dit is helemaal niet zo. Je draagt ze ongemerkt de hele dag met plezier.

Fiona is de maakster van mooie sieraden en knopen van porselein. Zelf koop ik niet vaak sieraden. Maar als ik een paar oorbellen of ketting koop kijk ik zeker bij Hart en Ziel design. Ik vind een product wat ambachtelijke is gemaakt door een vakkundige maker zoveel meer geven. Gemaakt met hart en ziel door Fiona! Het gaat mij in het leven niet om meer, meer maar bewust een mooi product kopen wat ik lang gebruik. En ik weet dat de kwaliteit ook goed is. Want al jaren draag ik haar oorringen, ketting en broche. De broche is zelfs al een keer mee gewassen en zag er nog prima uit.

Fiona komt regelmatig met nieuwe collecties. Naast naturellen en kleur zie je unieke batik sieraden en ik ben helemaal verkocht aan de nieuwe goldfilled sieraden. Bekijk de collectie en haar werkwijze via Instagram en in de vernieuwde webshop

Wat geweldig dat ik een paar oorbellen Moonlight weg mag geven, samen met een zwart tasje goud limited party edition. Zwart jurkje erbij en jij bent klaar voor kerst!

Wat kan je winnen?
  1. Een paar oorbellen Moonlight. Oorringen 14k goldfilled, maantjes van porselein met 24k gold luster.
  2. Zwart tasje met gouden details en gouden voering limited party edition
Hoe doe je mee?
  1. Ga naar dit Facebook bericht of Instagram en like het bericht.
  2. Laat in een reactie weten waar jij deze set bij gaat dragen
  3. Delen is lief en blijf zowel Hart en Ziel Design @hartenzieldesign als Door Jolanda @doorjolanda volgen op de sociale media.
De winactie loopt tot en met maandag 17 december. Daarna word de winnaar bekend gemaakt bovenaan dit bericht, via de advent mail en op de sociale media. De winnaar heeft twee weken de tijd om de adres gegevens door te geven. Daarna vervalt deze prijs. De win acties zijn niet gesponsord door grote webshops of sociale media.

Terug naar de advent kalender

Veel win geluk!

Shop handgemaakte damestassen een echt luxe kerst cadeau van Door Jolanda

Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest

Geen opmerkingen: