vrijdag 1 maart 2019

Hoe draag jij zwarte jeans?


Nieuw in de jeans collectie 


Dat de jeans tassen een vaste plek in de tas collectie hebben dat is wel duidelijk. Het is de favoriet van velen en ik maak ze heel graag. Het is zo leuk om de mooiste stukken van de oude jeans te kiezen en dan te zien hoe het eindresultaat is. En het eindresultaat is altijd uniek, want ook al zou ik twee dezelfde broeken gebruiken, ze zijn door gebruik altijd weer anders van wassing.

Over de wassing: de blauwe jeans is en blijft de meest gedragen kleur. Van licht naar diep donkerblauw. Jeans zie je ook in naturel, zwart, grijs tinten en zelfs pastel kleuren. Ik krijg van familie, vrienden, buren en zelfs onbekenden regelmatig een stapel jeans. Zo leuk om een tas aan de voordeur te vinden, niet wetend van wie. Klaar voor een tweede leven aan een fijne jeans tas.

zwarte kleine tassen, staptasjes zwart, grijs tasje klein, duurzame tassen,




Zwarte jeans tassen


Zwarte jeans krijg ik niet zo vaak en daarom spaarde ik deze op. Ik had een mooie stapel en ging er mee aan de slag. We willen allemaal onze zwarte jeans zo lang mogelijk zwart houden, maar voor mij is een goed vale en doorleefde zwarte spijkerbroek zoveel leuker om mee te werken. 

Wist je trouwens dat de meeste jeans pas geverfd word nadat deze is gemaakt? De naturel jeans worden geverfd met synthetische zwarte verf. Was je jeans binnenste buiten en gebruik een scheutje azijn in het was verzachter bakje om je jeans zo lang mogelijk mooi zwart te houden. 

zwarte kleine tassen, staptasjes zwart, tasje klein, duurzame tassen,

 



Zwarte jeans combineren


Combineer je zwart vooral met zwart of wit? Dat kan, maar er zoveel meer mogelijk. Je ziet het al in de foto’s wat er allemaal mogelijk is met zwart en grijs. Combineer je  jeans met warm okergeel voor een spannende combinatie. Of mix alle kleuren jeans door elkaar. Zo kan blauwe jeans prima met zwart. Niet veel gekozen en super mooi is voor een combinatie met pastelkleuren. Zacht roze en zwarte jeans, wat een plaatje!

shoppertas, stoere tas, totebag, duurzame mode,


Alle spijkerstof tassen zijn gemaakt van gerecyclede jeans wat altijd een uniek resultaat geeft. Daarbij help je mee aan het verminderen van de textiel afval berg. Afhankelijk van het tas model wordt er een halve tot hele spijkerbroek een mooi tweede leven gegeven. 

Bekijk alle jeans tassen HIER


Groet van mij, Jolanda.



Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest

Geen opmerkingen: