dinsdag 16 april 2019

LOOKBOOK tassen Door Jolanda 2019


Het lookbook staat online! Wat ben ik blij je alle nieuwe kleuren en tas modellen te kunnen laten zien, getoond door model Eline. Wat een prachtige dame en natuur talent! Ook deze fotoshoot werkte ik weer samen met fotografe Sanne. We zijn super trots op het resultaat.

Direct naar het nieuwe LOOKBOOK in magazine uitgave, klik HIER  >

Het LOOKBOOK is ook als slideshow te bekijken, klik HIER

Vind je het leuk om te lezen hoe het lookbook tot stand is gekomen, lees dan verder >


Damestassen, handtassen, shoppers, festival tasjes, tassen Door Jolanda


Een goede voorbereiding is het halve werk.


Want ik wilde heel veel laten zien. Dit komt doordat de laatste fotoshoot anderhalf (!!) jaar geleden was. In anderhalf jaar zijn er tas modellen uitgegaan en bijgekomen. Het kleuren palet is veranderd. Ook is de stijl van de tassen vrouwelijker geworden. De tas collectie is vereenvoudigd met duidelijk herkenbare modellen waar ik veel dames blij mee mag maken. En dat mag getoond worden.

Ik had veel best veel wensen. Een kleine greep uit mijn wensen: verschil in afmeting tussen de mini en midi schoudertas laten zien. Verschil van kleur tussen beige en de nieuwste naturel kleur desert. De stijl die past bij tassen van Door Jolanda is casual chic. Ik wilde laten zien dat je een tas zowel stijlvol naar een feestje als casual voor elke dag kan dragen. En dan volgde er nog een aantal punten die ik echt wilde laten zien. Prettig overleg met fotografe Sanne volgde.

Grote hobotas, handtassen beige, naturel kleurige tassen, kleine tasjes natuurlijek kleuren

Model


Ondertussen dacht ik na over het model voor deze fotoshoot. Ineens dacht ik aan mijn kapster Eline. Eline heeft een mooie natuurlijke vrouwelijke uitstraling en is zeer fotogeniek. Eline was verrast en enthousiast!

Om alvast sfeer te proeven van de juiste poses en styling maakte ik op Pinterest een moodboard aan. Zo konden we ons goed voorbereiden op de fotoshoot dag. Sanne is een vakkundig fotografe met verrassende creatieve ideeën die ikzelf nooit had kunnen bedenken. Topper!

Met mijn wensenlijst in het hoofd, het moodboard en de tassen ging ik naar Eline voor een doorpas sessie. Kleding kwam uit de kasten en samen maakte we mooie sets. We bepaalde ook de juiste volgorde van aan en uit kleden. Eline snapte precies wat ik wilde en dacht prettig mee. Zo fijn! Thuis legde ik dit alles vast in een draaiboek. Zo konden we vlot doorwerken op de fotoshoot dag.



Fotoshoot


Op een stralende zondag morgen gingen we naar het centrum van Ommen. Op een enkele kerkganger was het lekker rustig. We ontdekte de mooiste steegjes, muren, kades en trapjes. Met het draaiboek in de hand werkte we vlot door.

Alle tassen, schoenen en kleding sleepte we mee. “Gaan jullie verhuizen” Wat was het fijn samenwerken met Eline en Sanne. De creatieve poses die Sanne had bedacht maakte ons regelmatig aan het lachen. Eline stond elke keer weer in een andere setting te stralen voor de camera. Ik lette op de kleding, vingers, benen en uiteraard de tassen. En zo waren vier uur hard werken in een flits voorbij. Ik keek mee op het scherm van de camera en vertrouwde volledig op Sanne's fotografie kennis. Toch blijft het spannend hoe het eindresultaat zal zijn. 


Het LOOKBOOK


En het eindresultaat is echt boven verwachting! Wat een pracht werk hebben Sanne en Eline geleverd. Ik ben zo blij met deze fijne samenwerking. Bij deze bedank ik Sanne en Eline nogmaals voor het geduld, meedenken en vakkennis.

In het lookbook zie je de nieuwe tasmodellen. Zoals de ritstas, de midi tas, foldover tas en helemaal nieuw de hobo bag. Ook zijn afmetingen van de tasmodellen goed te zien.

Desert en stone zijn de twee nieuwe kleuren in verschillende tasmodellen en stijlen te zien. Daarnaast zijn de natuurlijke kleuren die ik al langer gebruik voor de tassen in het lookbook te bekijken.


https://www.flipsnack.com/doorjolanda/lookbook-door-jolanda-ss19.html


Groet van mij, Jolanda.




Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest

Geen opmerkingen: