zaterdag 29 december 2018

De top 5 best gelezen blogs 2018

Top 5 best gelezen blogpost 2018 over handgemaakte tassen Door Jolanda


Als je tassen maakt en deze hoofdzakelijk online verkoopt is het heerlijk om daarover te vertellen in een fijne blogpost. Niet alleen kan ik hier mijn inspiratie en creatie kwijt. Ook deel ik met jou mode weetjes, styling tips af en fijne aanbiedingen. Ook zaken die helemaal niets met een tas hebben te maken zoals een recept. Ik weet dat jij dit ook leuk vind, want ook in de top 5 staan de recepten.

Top 5 best gelezen blogs 2018


1. Herinnerings tassen

Ik heb afgelopen jaar een aantal mooie tassen mogen  maken van kleding van een dierbare. Een bijzondere opdracht waar ik start met een voorgesprek. LEES VERDER


2. Wat je moet weten over een PU lederen tas

Voor het maken van mijn tas collectie maak ik gebruik van PU leer. Ik vertel je er graag meer over, zodat je niet alleen weet wie je tas heeft gemaakt maar ook waar hij van is gemaakt. LEES VERDER


3. Vijf Moederdag cadeau tips

Cadeau tips en inspiratie vinden we allemaal fijn, of het nu voor Moederdag of verjaardag is. Deze cadeau tips zijn voor elke feestelijke gelegenheid. LEES VERDER


4. Kijk dit is mijn jeans tas

Begin 2018 liet ik je mijn eigen jeans tas zien.
De jeans tassen zijn één van de best verkochte tassen die ik afgelopen jaar maakte. Mijn eigen jeans tas gebruik ik nog steeds LEES VERDER


5. Recepten

Lekker én gezond (en minder gezond) eten dat houd ik niet alleen van. Ook jij maakt graag een lekker recept die ik met je deel. Zo leuk om te horen als ik aan de kassa sta op het dorp dat iemand een recept met succes heeft gemaakt. LEES ALLE RECEPTEN


Dank je wel voor het lezen en delen van mijn blogs. Ik schrijf ze vanuit mijn hart, vakkennis en vooral ook plezier wat ik heb in mijn leven in de vele rollen die er op een dag voorbij komen, Jolanda.













Shop handgemaakte damestassen  Door Jolanda

Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest

Geen opmerkingen: